لیوان کاغذی دوجداره (Double walled paper cup) + قیمت خرید

لیوان کرکره ای، کرافت، هالو صاف جز لیوان بیرون بر درب دار مخصوص کافی شاپ است که قهوه، هات چاکلت در آن سرو می شود.

لیوان کاغذی دوجداره درب دار

لیوان کاغذی دوجداره رستاک یکی از لیوان های کاغذی موجود در بازار است که در مدل های مختلف تولید و پخش می شود، مدل هایی که لیوتن درب دار در بازار ایران پخش می گردد مدل کرکره ای موجی و صاف هالو است.

لیوان دوجداره در تهران همراه درب عرضه و پخش می شود که درب لب نوش لیوان به زیبایی لیوان کاغذی دوجداره افزوده می کند و جلوه خاصی به فضای مورد نظر کافه می دهد.

به لیوان دوجداره لیوان بیرون بر هم گفته می شود زیرا برای سرو نوشیدنی بیرون از از کافه در ماشین و پارک و خیابان و از این قبیل فضاها از آن استفاده می گردد.

 

سایز لیوان کاغذی دوجداره

همانند لیوان کاغذی معمولی مدل لیوان کاغذی دوجداره و همچنین لیوان کاغذی سه جداره در یک پک کامل از سایزها تولید می شود که هر کدام مخصوص یک نوشیدنی است.

لیوان کاغذی دوجداره با چاپ اختصاصی نیاز به هماهنگی های لازم با تیم تولید کننده دارد و همچنین علاوه بر هماهنگی های لازم با هر نوع آرم و لوگویی با هر تعداد رنگی امکان چاپ بر روی این مدل از لیوان وجود دارد.

سایزهای لیوان کاغذی دوجداره که به همراه سینی های بیرون بر در کافی شاپ ها عرضه می شود به شرح زیر است.

  • ۳۶۰
  • ۹۰
  • ۱۲۰
  • ۲۲۰
  • ۱۱۰

قیمت عمده لیوان کاغذی دوجداره

قیمت لیوان کاغذی دوجداره با توجه به عوامل مختلفی شناسایی می شود که یکی از این عوامل جنس جداره دوم لیوان است که کرکره یا کرافت و از کاغذ ایرانی یا خارجی درست شده باشد.

میزان خرید که عمده یا جزئی است در قیمت خرید محصول تاثیر دارد که به این مورد هم باید توجه نمود و طبق آن با قیمت مناسب لیوان دوجداره کاغذی را تهیه کرد.

به طور کلی برای قیمت گذاری لیوان دوجداره کاغذی عوامل بسیاری دخیل است که با هماهنگی های انجام شده با تیم مدیریت فروش می توانید به این مهم دست پیدا کنید.

 

خرید لیوان کاغذی دوجداره

دفتر فروش مجموعه برای پخش سراسری لیوان سه جداره کاغذی و همچنین لیوان دوجداره کاغذی در تهران می باشد و از طریق فروش عمده این محصول نیاز همه کافه ها در شهرهای مختلف را برآورده می نماید.

لیوان دوجداره های تولید شده در شرکت کاملا سالم بدون هیچ گونه نشتی هستند و دارای ضمانت مرجوعی کالا در صورت خرابی می باشند.

چاپ با برند اختصاصی برای خرید را هم می توانید به مجموعه ما بسپارید و از خدمات طراحی رایگان استفاده نمایید، بار از طریق باربری ارسال می شود، برای خرید حضوری می توانید به دفتر تهران مراجعه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما