قیمت جعبه ساندویچ + خرید و لیست قیمت روز جعبه ساندویچ آذر ۱۴۰۱

جعبه همبرگر ساندویچ سرد هات داگ با گرماژ مختلف با طراحی کشویی، دسته دار تولید و به فروش می رسد.

مدل و عکس جعبه ساندویچ فست فود را از ما بخواهید

جعبه ساندویچ

برای بسته بندی انواع مختلف ساندویچ های موجود در فست فود فروشی ها از جعبه ساندویچ با جنس های مختلف می توان استفاده کرد.

جعبه ساندویچ یک جعبه بیرون بر محسوب می شود که تنوع مدل های تولید شده در آن زیاد است و مطابق با سلیقه های مختلف است.

از جعبه ساندویچ نه تنها برای بسته بندی بلکه به عنوان یک ظرف برای تبلیغ ساندویچ مورد نظر خود می توان بهره برد و بازاریابی خوبی داشت.

باکس ساندویچ برای قرار دادن ساندویچ است که لایه داخلی آن باید کاملا شد آب و ضد تعریق باشد تا در موقع حمل ساندویچ خراب نشود.

انواع جعبه ساندویچ

مدل های متنوعی از جعبه ساندویچ در بازار وجود دارد که از میان این تنوع، جعبه خام با مقوای کرافت جایگاه ویژه ای برای فست فودی ها دارد.

انواع مدل های جعبه ساندویچ، اعم از مدل های ساده یا درب لاک باتوم و یا درب پیتزایی همه دارای دو سایز کلی کوچک و بزرگ تولید و برای پخش روانه بازار می شود.

جعبه ساندویچ با چاپ قرمز مشکی پرکاربرد ترین جعبه فست فود مورد علاقه در جامعه است که میزان فروش بالایی دارد و باید این مورد را در نظر گرفت.

ست شدن چاپ جعبه ساندویچ و پیتزا اتفاق جالبی به صورت پک در مورد یکی از انواع جعبه ساندویچ در دنیای تجارت برای برند سازی شخصی خوب می باشد.

جعبه ساندویچ کشویی

همانطور که اسم این مدل جعبه ساندویچ به عنوان جعبه فست فود مشخص است این جعبه دو تکه می باشد و همانند کشو در هم فرو می رود و باز و بسته می شود.

مقوای بهداشتی اندلبرد و دوبلکس هر کدام دو ماده اولیه برای تولید جعبه ساندویچ کشویی و جعبه همبرگر را در نوع بزرگ و کوچک هستند که منجر به تولید انواع جعبه می شود.

تولید کننده هایی که جعبه ساندویچ مدل کشویی را تولید می کنند به تولید مدل شبیه جعبه سوخاری شبیه آن هم فعالیت دارند که کار جذابی است.

این مدل از جعبه ساندویچ به دلیل طراحی به کار رفته در ساخت آن قیمت گران تری در بازار فروش به خود گرفته است که برای اقشار خاص است.

قیمت جعبه ساندویچ

مدل جعبه ساندویچ که در نمونه های مختلف تولید می شود مهمترین عامل در تعیین قیمت این محصول در بازار است.

خام و چاپدار بودن جعبه فست فود ساندویچ منجر به قیمت های متفاوت آن می شود، سایز جعبه نیز یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت جعبه ساندویچ است.

سوخاری و همبرگر و هات داگ نمونه ساندویچ های بازار است که هر کدام با توجه به مدل آن قیمت جزئی و عمده متفاوت دارند.

خرید جعبه ساندویچ

برای خرید جعبه ساندویچ، جعبه پیتزا می توان به تولید کننده های آن به صورت مستقیم محصول را سفارش داد و از تخفیفات خرید بی واسطه بهره برد.

صنایع چاپ و بسته بندی فروشگاه های اینترنتی نیز روش خرید دیگری برای خرید جعبه ساندویچ است که اهمیت فوق العاده ای دارد و باید به آن در مورد خرید توجه ویژه نمود.

اگر قصد صادرات یا چاپ با برند اختصاصی بر روی جعبه ساندویچ دارید پیشنهاد می دهیم خرید خود را به طراحان و تولید کنندگان حرفه ای بسپارید.

برای خرید جعبه ساندویچ می توان به نمایندگی شرکت تولیدی جعبه فست فود در شهرهای تهران، ارومیه، شیراز، اصفهان مراجعه کرد و خرید ایمنی داشت.

 

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما