خرید ظروف یکبارمصرف کاغذی پذیرائی سالاد

ظرف سالاد کاغذی و مقوایی مخصوص پذیرائی تولید می شود. ظروف یکبارمصرف کاغذی شامل کاسه جعبه لیوان در مجموعه تولیدی باریزان با درب حبابی صادر می گردد. ظرف یک و نیم لیتری فروش می رود.

ظرف و کاسه کاغذی مخصوص سالاد

ظرف سالاد کاغذی هم به صورت کاسه ای و هم به صورت جعبه ای تولید می شود و مخصوص سرو سالاد می باشد این ظروف ‌و کاسه های کاغذی که برای سرو سالاد استفاده می گردد دارای سایزبندی های مختلفی می باشد که به همراه درب است.

علاوه بر ظروف کاغذی، ظروف مقوایی که در مجموعه تخت عنوان جعبه های غذا و جعبه های فست فود توزیع و عرضه می گردد جز لاین های پرفروش محصولات مجموعه می باشد مثل جعبه ها و لیوان سیب زمینی و جعبه پیتزا و ساندویچ های مختلف و تمام ظروف موجود است

در مجموعه باران انواع لیوان کاسه جعبه پاکت کاغذی مقوایی مخصوص فست فود و رستوران ها و بستنی فروشی ها و کافی شاپ ها موجود است

فروش ظروف کاغذی سالاد و دسر

تهران یکی از شهرهای بزرگ ایران می باشد که در زمینه فروش شروع کاغذی مناسب سالاد و انواع دسرها دارای فروشگاه های خرید متعدد است چیزی که این فروشگاه ها را از هم متمایز می سازد کیفیت کاغذی است که ظرف از آن تولید می شود که هر چقدر گرماژ آن بیشتر باشد محبوب تولیدی دارای کیفیت بهتری می نباشد.

ظروف سالادی تولید شده شامل انواع کاسه های کاغذی در سایزهای مختلف و همچنین جعبه های طلق دار است که به غیر از این ظروف هستند ظروف آلومینیومی و همچنین ظروف گیاهی و پلاستیکی یکبارمصرف که برای سرو و پذیرایی مناسب می باشد.

کاسه های کاغذی

مجموعه ظروف مقوایی و کاغذی تولیدی باریزان

مجموعه ظروف یکبارمصرف کاغذی یکی از مجموعه های تولیدی در زمینه تولید ظروف و محصولات یکبارمصرف کاغذی است که سال ها متعهدانه در خدمت مشتریان عزیز این صنف می باشد و ظروف آنها را تامین می نماید‌‌.

ظروف تولیدی مجموعه در چندین لاین مخالف شامل لیوان های معمولی با کاغذ مات و گلاسه و همچنین لیوان های کاغذی دو و سه جداره می باشد و علاوه بر آن از این مجموعه انواع کاسه های کاغذی در سایز و طرح های متنوع و همچین بشقاب ها و پیش دستی های مخصوص مهمانی ها تولید می شود.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما