زیردسری دسته دار پلاستیکی کیک گرد مثلث / وارداتی ترکیه

زیر دسری پلاستیکی دسته دار هشت ضلعی و مستطیل در بسته بندی های پنج کیلویی برای قنادی ها مخصوص کیک های تک نفره خرید عمده می شود.

خرید زیر دسری مربع

زیر دسری پلاستیکی برای کیک های تک نفره در دو مدل گرد و مثلث با رنگ بندی خاص مشکی و سفید در مجموعه تولیدی با قیمت مناسب عرضه می شود و در اختیار بازار فروش قرار می گیرد.

فروش زیر دسری و انواع باکس ها و ظروف مخصوص شیرینی و کیک و آجیل در مجموعه برای مصارف قنادی موجود می باشد. 

زیر دسری پلاستیکی

قیمت زیر دسری برای صادرات

زیر دسری از جنس پلاستیک و همچنین از جنس مقوایی تولید می شود.

انواع زیر دسری و زیر کیکی های مقوایی چوبی پلاستیکی و صفحات پلکسی کیک در سایزهای مختلف در مدل گرد و چهارگوش و قلبی پخش صادراتی و داخلی می گردد.

سینی مخصوص شیرینی برای مصارف قنادی ، ظرف کیک و شیرینی باقلوا و همچنین انواع جار و لیوان مخصوص کافی شاپ و قنادی همه در مجموعه تولید و تامین می گردد.

فروش ظروف و اقلام مخصوص قنادی ها به صورت تجاری در مجموعه با تولید انبوه در اختیار بازار داخلی و صادراتی قرار می گیرد و از این طریق پخش می شود. 

زیر کیکی های مقوایی طلایی و نقره ای و صدفی با دسته و دالبر و بدون دسته و دالبر تولید می شود و از این طریق در بازار در اختیار قنادی ها و تاجران صادراتی برای صادرات به کشورهای همسایه قرار می گیرد.

زیر دسری مقوایی طلایی

خدمتی دیگر از گروه تولیدی زیر کیکی ها و زیر دسری ها علاوه بر واردات مستقیم آن از کشورهای منطقه تولید آن به صورت ام دی اف چوبی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما