کپسول کاغذی مومی ۱۴ سانت صادراتی در بازار فروش قنادی باریزان

کپسول کاغذی مومی ۱۴ سانت به صورت رنگی و طرحدار و سفید یک دست در مجموعه تولیدی باریزان جهت صادرات به فروش می رسد. انواع کپسول مافین  کاپ کیک دانمارکی لی لی پوت یزدی اصفهانی فرانتینا حلوایی به همراه کاغذ مومی در مجموعه تولید و پخش صادراتی می شود.

فروش کپسول کاغذی با قطر ۱۴ سانت

کپسول های کاغذی مومی در قطرهای مختلف ساخته می شود که یکی از این قطرها قطر ۱۴ سانت است که به عنوان یک محصول صادراتی می تواند در نظر گرفته شود و با قیمت مناسب عرضه و پخش سراسری گردد.

مشخصات کپسول مومی ۱۴ سانت : 

  • دارای قطر ۱۴
  • در نوع سفید و رنگبندی حرارتی و معمولی تولید می شود
  • در بسته بندی های ۳۰۰ ۵۰۰ ۱۰۰۰ ۵۰۰۰ و ۱۰۰۰۰ عددی بسته بندی
  • حداقل سفارش سیصد هزار عدد است

چاپ و طراحی بر رو کپسول های کاغذی مومی

کپسول های مومی که برای بسته بندی انواع مختلف شیرینی و کیک و حتی دیگر اقلام خوراکی که مربوط به بسته بندی می باشد قابلیت چاپ اختصاصی در رنگ و قطر مورد نظر را دارد اما بدین صورت که تیراژ تولید حداقل بین سیصد تا پونصد هزار عدد باشد

امکان چاپ کپسول های کاغذی با کاغذ انتخابی شما علاوه بر کاغذ مومی وجود دارد.

صادرات کپسول کاغذی مومی

صادرات کپسول های مومی که به عنوان کپسول های کاغذی بسته بندی مورد استفاده در صنوف مختلف است در مجموعه تولیدی با قیمت ارزان در اختیار همکارانی که در زمینه صادرات محصولات و ظروف مناسب کاغذی قنادی و شیرینی پزی فعالیت دارند قرار می گیرد.

انواع مختلف کپسول های کاغذی قنادی

کپسول های کاغذی در دو نوع معمولی و کاغذ نسوز که برای کاپ کیک ها و مافین ها و همچنین حلوا و انواع مختلف شیرینی مورد استفاده قرار می گیرد دارای تنوع طرح و مدل می باشد.

برای دیدن مدل های بیشتر هر نوع کپسول کاغذی مناسب بسته بندی با مدیریت در تماس باشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما