قیمت پیش دستی یکبارمصرف کاغذی چهارگوش و بشقاب گرد

قیمت پیش دستی یکبارمصرف کاغذی در نوع گرد و چهارگوش با سایزهای مختلف با جنس کاغذ گلاسه و مات پارس در طرح های عروسکی و مجلسی و خالدار و تک رنگ با قیمت تولید عرضه می شود و در اختیار بازار فروش قرار می گیرد.

پیش دستی های یکبار مصرف در مدل های گرد و چهارگوش کاغذی با طرح های خاص و مد روز در رنج قیمتی مختلف به فروش می رسد. برخی از افراد در زمان تهیه لوازم خود به اصل ست بودن توجه وافری دارند و از وجود تناسب رنگی بین اقلام لذت می برند. این امر تنها محدود به لوازم شخصی فرد نبوده و در خرید خود امر ست بودن را مدنظر خود قرار می دهند. در برگزاری مراسم نیز ست بودن ظروف و سایر اقلام موجود در مهمانی با یکدیگر بسیار مهم می باشد از این رو است که تولیدکنندگان با در نظر گرفتن این نوع از سلیقه افراد ست هایی را در حوزه های مختلف تولید و به فروش می رسانند. ظروف یکبار مصرف کاغذی در این امر به خوبی پیش قدم بوده و لوازم مختلف را در رنگ و طرح هایی خاص و یکدست در بازار عرضه می نمایند.

سایز و طرح بشقاب و پیش دستی کاغذی

  • در مدل گرد و چهارگوش تولید می شود
  • در سایزهای مختلف و ابعاد گوناگون تولید می شود
  • دارای بسته بندی های متنوع بیست عددی و کارتن های 1500 و 2000 عددی است

عکس پیش دستی و بشقاب یکبارمصرف کاغذی

صادرات بشقاب کاغذی و پیش دستی

انواع مختلف ظروف و محصولات کاغذی

ظروف و محصولات کاغذی دارای تنوع زیاد می باشند در صورت اطلاع از ظروف کاغذی یکبارمصرف با مجموعه مدیریتی یکیارمصرف کاغذی در ارتباط باشید و از سایر محصولات متنوع تولیدی شرکت اطلاعات لازم را کسب نمایید.

 همکاران تولید پیش دستی و ظروف کاغذی

آن دسته از تولید کنندگان ظروف کاغذی و همکاران پخش و تامین در صورت همکاری با ما در تماس باشند

خرید پیش دستی یکبارمصرف کاغذی

پیش دستی یکبارمصرف کاغذی به عنوان یکی از ظروف مناسب برای پذیرایی برای خرید تهران آماده می باشد و مجموعه بار را به دیگر شهرستان ها نیز ارسال می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما