کارخانه پک قاشق چنگال یکبارمصرف با فروش عمده

قاشق چنگال یکبارمصرف فروش قاشق یکبارمصرف به صورت عمده قیمت پک قاشق چنگال یکبارمصرف قاشق یکبارمصرف بسته بندی تولید قاشق غذاخوری پلاستیکی قاشق چنگال یکبارمصرف دیجی کالا

فروش پک قاشق چنگال یکبارمصرف قیمت ارزان

قاشق چنگال با قیمت ارزان با کیفیت جنس معمولی هم به صورت جدا و هم به صورت پک های رستورانی عرضه و پخش می شود. یکی از ظروف کاربردی برای رستوران های غذاخوری و همچنین فیت فود فروشی ها استفاده از پک های قاشق و چنگال و همچنین پک های چنگال و کارد یکبارمصرف است که مجموعه تولیدی پک قاشق و چنگال یکبارمصرف با تولید پک های متنوع که دارای تنوع طرح و مدل می باشد این ظرف یکبارمصرف را در اختیار خریداران این صنف قرار می دهد.

پک های قاشق چنگال دارای کیفیت جنس قاشق و چنگال متنوع و عموما شامل قاشق چنگال نمک خلال دستمال است. دیدن مدل ها با هماهنگی با مدیریت مجموعه امکان پذیر است.

صادرات قاشق یکبارمصرف رنگی به عراق

صادرات کارد چنگال و قاشق یکبارمصرف به کشورهای همسایه همچون کشور عراق با بسته بندی های خاصی که مورد نظر این کشورها می باشد در مجموعه تولیدی قاشق یکبارمصرف با تولید انبوه انجام می گیرد.

قاشق و چنگال و کارد صادراتی دارای رنگ شفاف و سفید با جنس پلاستیک نرم و خشک و کریستال با تنوع طرح است .

خرید انواع بسته بندی قاشق یکبارمصرف

خرید مدل های متنوع قاشق یکبارمصرف به همراه چنگال و کارد یکبارمصرف در دفتر فروش تهران اتوبان آزادگان و ارسال آن به شهرستان های دیگر و ارسال به کشورهای دیگر از طریق باربری انجام می پذیرد.

  • قاشق و چنگال مناسب غذاخوری 
  • قاشق و چنگال مناسب کافه ها 
  • قاشق و چنگال مناسب فست فود ها 
  • قاشق و چنگال به صورت پک های رستورانی 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما