کارخانه تولید پوکه خالی کپسول دارویی ژلاتینی فروش تهران

پوکه کپسول دارویی خالی فروش کپسول دارویی ژلاتینی خرید کپسول خالی دارو صادرات پوکه کپسول دارویی گیاهی و شفاف و رنگی در تهران تولید پخش در کن کپسول کارخانه قوطی کپسول دارویی قیمت پوکه کپسول دارویی سخت و نرم و گیاهی

کپسول های خالی برای پر کردن مواد مختلف دو یا سه دسته نرم و سخت و گیاهی دسته بندی می گردد که همانطور که از اسم آن مشخص است کپسول گیاهی بر پایه مواد گیاهی و اما کپسول های نرم با شرایط خاص تولید باید ساخته شود و بر اساس یه سری از استانداردهای لازم که خارج از بحث این مقاله می باشد که فقط کپسول های سخت دارویی در گروه ظروف و محصولات یکبارمصرف می باشد و با تولید انبوه در اختیار بازار داخلی و صادراتی قرار می گیرد. این نوع پوکه های کپسول عموما از وسط باز می شوند و با مواد مورد مختلف پر می شود. بیس و پایه مواد اولیه در ساخت است گونه کپسول ها خوراکی است و در بدن آب می شود و موادی که داخل آن در شده با باز شدن در بدن پخش می گردد. شرکت های سازنده زیادی از این محصول استفاده می کنند.

صادرات پوکه خالی کپسول دارویی

صادرات پوکه های کپسول دارویی برای مصارف و در کردن داروهای مختلف توسط شرکت های داروسازی و همچنین مصارف شخصی در عطاری ها و دیگر بنگاه های زیبایی به سایز کشورها انجام می شود. پوکه کپسول خالی از ژلاتین گاو که همان مغز استخوان گاو است تهیه می شود که طی مراحلی بعد از پودر شدن به شکل پوکه های خالی کپسول در آورده می شود. کپسول های خالی ژلاتینی به دو دسته نرم و سخت دسته بندی می گردد. یه نمونه از آن هم کپسول گیاهی است که در شرکت کپسول های خالی سخت تولید می گردد. کپسول های ژلاتینی سخت سایزهای متنوع همچون 250 و 500 و غیره و همچنین دارای رنگ بندی های بی رنگ آبی قرمز زرد سبز می باشد.

پوکه های کپسول تولید شده در مجموعه سخت است و دارای سایزبندی و تنوع رنگ و بسته بندی می باسد برای مشاهده جزییات محصول با مدیریت در تماس باشید

فروش عمده کپسول دارویی ژلاتینی

یکی از موارد کاربرد پوکه های کپسول خالی برای پر کردن ماد دارویی و همچنین پودرهای خوراکی موجود در عطاری ها و مصارف شخصی در خانه ها می باشد که شرکت در زمینه تامین این محصول به عنوان یک محصول پرکاربرد یکبارمصرف فعالیت دارد . این پوکه های کپسول ژلاتینی در بسته بندی های مختلف و با سایزهای متنوع تولید و در بازار داخلی و خارجی با توجه به نیازهای موجود این نوع محصول جایگاه ویژه خود را دارد. پوکه های خالی کپسول نه تنها برای شرکت های داروسازی که برای پر کردن مواد شیمیایی خود از آن استفاده می کنند استفاده می شود بلکه در عطاری ها برای پر کردن پودرهای مقوی نیز می تواند استفاده شود. یکی از محل های فروش آن می تواند باشگاه های بدنسازی باشد که برای پرکردن مواد پروتیینی مهم از آن استفاده می گردد. پوکه های کپسول تولید شده در مجموعه دارای استانداردهای لازم جهت فروش با بهترین کیفیت د بازار می باشد.

دفتر فروش در تهران است و برای مشاهده سایر محصولات کافی است بطری باریزان را در تلگرام و اینستاگرام سرچ بفرمایید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما