کارخانه تولیدی فویل آلومینیوم پایون ۸۸ متری

فویل پایون یکی از برندهای فویل آلومینیوم در بازار است که نوع نازک و ضخیم و چسبی آن در متراژهای ۸۸ و ۴۵ سانت نیم و یک کیلویی در کارخانه های تولیدی مشهد به فروش عمده می رسد.

قیمت فروش فویل آلومینیوم خالص

فویل های آلومینیوم موجود در بازار به صورت های نیم و یک کیلویی خالص و ناخالص در بازار عرضه می شود و قیمت فروش این فویل ها بستگی به میزان خالصی فویل تغییر پیدا می کند. فویل های کیلویی با یک رول که آلمینیوم بر روی آن پیچیده شده است به صورت کیلویی فروخته می شود و در بسته بندی های مختلف سلفونی و جعبه ای در بازار پخش می شود این فویل های کیلویی عموما به فویل های ۳۰ و ۲۰ سانت در بازار مشهور می باشد.

علاوه بر خلوص فویل نوع خرید هم در قیمت فویل تاثیر دارد اینکه آن را از کارخانه ها تهیه کنیم و یا اینکه آن را از مراکز عمده فروشی تهیه کنیم در قیمت نهایی تاثیر زیادی دارد و با قیمت های مختلف با تغییراتی نوسانی زیاد عرضه می گردد.

در مجموعه باریزان انواع فویل با ضمانت متراژ وزن عرض و کاربردهای مختلف در برندهای پایون و روناک و سایر برندها موجود می باشد 

پخش فویل آلومینیوم پایون در مشهد

مشهد یکی از شهرهای مهم در زمینه تولید فویل های آلومینیومی غذایی و آرایشگاهی است که کاربرد عمومی در بین اقشار مختلف جهان دارد. برای فست فود به عنوان دورپیچ و برای رنگ کردن موی سر از این فویل ها به صورت عمده استفاده های بسیاری می گردد .از کارخانه های تولیدی در مشهد این فویل ها روانه بازارهای پخش در شهرهای دیگر می شود.

فویل های آلومینیوم پایون در مرکز پخش مشهد در عرض های ۴۵ سانت و ۸۸ سانت و در بسته بندی های متنوع عرضه در بازار پخش می گردد در این مراکز فروش مشهد فولاد های پونصد گرمی ۶۰ تا ۸۰ میکرون مناسب قلیان نیز وجود دارد.

ضخامت های فویل آلومینیومی پایون و روناک

فویل آلومینیوم پایون و روناک دو برند مشهور در میان انواع و اقسام فویل موجود در بازار هستند که با مشخصات خاصی که برای آن در نظر گرفته می شود یه صورت حضوری و یه صورت آنلاین فروخته می شود و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

فویل های آلومینیوم بر اساس مشخصات ظاهری آن مثل ضخامت و طول و عرض شناسایی می گردد ضخامت فویل از ده میکرون تا هشتاد میکرون متغیر است که با طول و عرض های مختلف می تواند برش داده شود و استفاده گردد. فویل های آلومینیومی هم به صورت رولی و هم به صورت شیت شده فروخته می شود.

فویل های آلومینیوم ضخیم و نازک هم برای قلیان و هم برای مصارف آرایشی بهداشتی و هم برای مواد غذایی استفاده می گردد که هر کدام از این موضوعات ضخامت فویل را تخت تاثیر قرار می دهد و ضخامت آن را تعیین می کند. فویل ۱۴ میکرون و ۱۶ میکرون در آرایشگاه ها استفاده می شود و فویل ۷۰ میکرون برای روکش اجاق گاز ها مناسب است.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما