کارخانه تولیدی جعبه پیتزا در رشت تهران

تولید جعبه پیتزا در تهران در تمامی سایزهای مختلف با کیفیت جنس عالی برای خرید مشتریان روان بازار فروش می گردد و از طریق خرید عمده پخش صادراتی می شود.

کیفیت جعبه پیتزا در کارخانه تولیدی تهران

کارخانه جعبه پیتزا در تهران انواع و اقسام جعبه با کیفیت های مختلف و سایزهای متنوع را تولید می کند. چیزی که توسط کارشناسان و عوامل تولید در مجموعه اهمیت دارد این است که این محصول با رعایت تمام استانداردهای بهداشتی لازم تولید شده و کاملا برای سلامتی انسان بی ضرر می باشد. شرکت تولیدی باریزان در تهران با امکان چاپ اختصاصی با رنج های قیمتی مختلف با توجه به جنس مقوای به کار رفته در جعبه این محصول پرمصرف را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

ارسال جعبه فست فود پیتزا به تبریز توسط تولیدی تهران

تبریز یکی از شهرهای بزرگ در کشور است که دارای فست فود فروشی های بسیاری است و تمام اقلام یکبارمصرف مورد نیاز این فست فودی ها من جمله پاکت ها و جعبه های مورد نیاز پیتزا در کارخانه تولیدی باریزان در تهران به صورت عمده تولید می شود. ارسال بار از تهران به تبریز از طریق باربری انجام می شود.

جعبه ها و پاکت ها و کاغذهای مخصوص فست فود به صورت کامل در تمامی سایزها و مدل ها تولید می شود.

جعبه فست فود چه سایزهایی دارد ؟

سایزهای متنوع جعبه ها و پاکت های مخصوص فست فود فروشی ها متنوع است که باریزان به عنوان یک مجموعه کامل تمام این اقلام را دارد و با سایزهای از کوچکترین که به آن سایز پیکو گویند تا سایزهای بزرگ که به آن سایز خانواده می گویند وجود دارد. جعبه های فست فود از جنس مقوای کرافت و ایفلوت است که ایفلوت به مقوای سه لایه مشهور است و دارای استحکام بیشتری نسبت به جعبه کرافت دولایه می باشد و برای کشورهای حوزه خلیج فارس مثل کشورهای عراق مناسب می باشد صادرات این محصول با تمام کشورها با رعایت اصول و قوانینی انجام می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما