کارخانه استرچ نیم متری سلفون غذایی سیلور

سلفون استرچ غذایی سیلور تولید می شود فروش رول سلفون هزار متری سان راپ کره ای و پاکدیس خرید سلفون برای بسته بندی غذا و مواد خوراکی پخش سلفون نیم متری در تهران صادرات سلفون ۱۰۰۰ متری به عراق

فروش عمده سلفون محافظ غذا 200 متری

سلفون یکی از اقلام یکبارمصرف است که در رول های هزار متری تولید و برای رفاه حال مشتریان به متراژهای مختلف خورد می شود و در بازار پخش می گردد. سلفون استرچ یکبارمصرف یک پوشش برای جلوگیری از آلودگی های دستی و تماسی محیطی و شخصی است که استفاده می شود. سلفون استرچ های غذایی هم چینی و هم ایرانی و هم کره ای با بندهای سیلور سان راپ دارا پاکدیس تولید می گردد .

به لینک های موجود در مقاله که شما را به محصول مورد نظر رهنمون می کند توجه نمایید 

قیمت سلفون استرچ غذایی یکبارمصرف

قیمت سلفون های محافظ غذا بسته به متراژ و کیفیت جنس آب نظر شفافیت و کشسانی و همچنین عرض سلفون تعیین می شود که در بازار یکبارمصرف به عنوان محافظ برای مواد غذایی مختلف استفاده می شود. سلفونی که برای مواد غذایی استفاده می شود برای جلوگیری از آلودگی است. علاوه بر سلفون سفره یکبارمصرف کاغذی نیز در مجموعه به همراه زیپ کیپ تولید می گردد.

سلفون در برند متراژ و عرض های مختلف توزیع و پخش می گردد. اطلاعات محصول مورد نظر با هماهنگی با مدیریت مجموعه 

خرید انواع سفره های یکبارمصرف

انواع سفره های یکبارمصرف همچون سفره یکبارمصرف نایلونی در گرماژهای مختلف و همچنین سفره یکبارمصرف طلاکوب در مجموعه تولیدی باریزان با قیمت عمده پخش می گردد و در بازار پخش می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما