پخش ظرف فوم ساندویچ به همراه جعبه در تهران

فوم ساندویچ که به صورت جعبه ای است به همراه پاکت های همبرگر و پیتزا در مجموعه ظروف فست فود باریزان بعد از تولید پخش صادراتی آن به صورت عمده انجام می گیرد. انواع محصولات یکبارمصرف برای فروش موجود است

ظرف فوم ساندویچ چه سایزی دارد

ظرف فوم ساندویچ یکی از ظروف برای بسته بندی ساندویچ است که جنس آن از فوم می باشد و در بسته بندی سیصد عددی به فروش می رسد. صادرات این نوع جعبه به کشورهای دیگر از ایران توسط مرزهای زمینی و هوایی و دریایی صورت می پذیرد این نوع ظرف دارای سایز 8*11*30 است که سایز استانداری می باشد و براق انواع مختلف ساندویچ کاربرد دارد. خرید اینترنتی از وب سایت کاغذی ها میسر است فقط کافی است با ما از طریق واتساپ همراه باشید تا علاوه بر دیدن سایر محصولات از سایر جزییات محصول با خبر شوید. برند پانل یکی از برندهای مشهور در مورد این ظرف است.

سایر ظروف ساندویچی و فست فودی

ظروف ساندویچ و سایر ظروف فست فود شامل انواع جعبه ها و پاکت های مختلف است که به همراه سایر ظروف مثل انواع لیوان و تی بگ های کوچک ادویه جات در مجموعه تولیدی باریزان هم به صورت محصولات تولیدی و هم به صورت محصولات پخشی آماده عرضه می باشد. تنوع محصولات شرکت زیاد است که کافی است به کانال شرکت متصل شوید و کاتالوگ محصولات را دریافت نمایید. اگر بخواهیم بعد از جعبه های ساندویچ پرمصرف ترین محصول تولیدی را نام ببریم جعبه و سینگل پیتزا است که در سایز های مختلف تولید می شود.

برای مشاهده انواع ظروف فست فودی با ما همراه باشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما