پخش جعبه پیتزا و ساندویچ باکیفیت بهداشتی مقوایی

جعبه مقوایی پیتزا مدل کرافت در مرکز تولید تهران پخش عمده می شود . پاکت های ساندویچ مومی و متالایز با قیمت ارزان و با کیفیت خوب در اختیار بازار فروش قرار می گیرد .

خصوصیات جعبه پیتزا مقوایی با کیفیت

اگر بخواهیم یکی از خصوصیات جعبه های پیتزا را نام ببریم باید بگوییم که جعبه پیتزا از مقوای کاملا بهداشتی که به صورت دو لایه کرافت معمولی است و همچنین با یک لایه اضافه تر ایفلوت که در وسط آن قرار می گیرد ساخته می شود . جعبه پیتزا علاوه بر مقوای کرافت از مقوای سفید نیز می تواند ساخته شود اما به دلیل افزایش قیمت مقوای سفید و استحکام ضعیف آن در سال های اخیر از این نوع جعبه به مراتب جعبه های دیگر پیتزا کمتر در فست فود فروشی ها به عنوان بیرون بر استفاده می شود .

یک نمونه

انواع جعبه ساندویچ تولیدی شرکت

شرکت باریزان در زمینه ساخت انواع جعبه های داخل سالن و بیرون بر فست فودی ها و همچنین سینی های کافی شاپ فعالیت دارد یکی از محصولات زیبا در این زمینه جعبه ساندویچ می باشد . جعبه ساندویچ که به صورت عمومی در مجموعه در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد طرح مشکی دارد که درب آن به صورت پیتزا باز و بسته می شود این نوع جعبه همانند جعبه پیتزا با دو نوع مقوای بهداشتی تولید می گردد .

انواع پاکت ها و جعبه هایی مقوایی و فومی که مورد نیاز فست فودی ها و رستوران ها می باشد در مدل های متنوع در مجموعه تولید می شود برای اطلاع با مدیریت در تماس باشید 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما