نمایندگی فروش ظرف یکبارمصرف غذا آلومینیومی دوخانه

ظرف غذا یکبارمصرف آلومینیومی دوخانه تولید می گردد نمایندگی پخش ظروف پارسه آی تی پگ در تهران خرید ظروف آلومینیومی رستوران ها به صورت تک پرس و کبابی صادرات ظروف غذا آلومینیوم درب دار مناسب جوجه کباب و خورشت در تیراژ عرضه عمده

انواع ظروف غذا یکبارمصرف آلومینیومی

ظروف یکبارمصرف آلومینیومی با قابلیت تولید در سایزهای مختلف و همچنین به خاطر استفاده از آن در مایکروویو کاربرد زیادی در صنف ظروف یکبارمصرف دارد و در میان رستوران دارها مخصوصا کافه های بین راهی هم به عنوان پرس غذای داخل سالن و هم به عنوان پرس غذای بیرون بر کاربرد دارد. ظرف تک پرس آلومینیوم یکی از این ظروف هست که همانطور که از اسم آن مشخص می باشد برای پری تک نفره مورد استفاده قرار می گیرد.

تنوع ظروف یکبارمصرف عرضه شده در مجموعه از نظر جنس ابعاد برند و کاربرد آن زیاد می باشد که برای آگاهی از جزییات محصولات با مدیریت در تماس باشید.

پخش صادراتی ظروف آلومینیومی عمده

ظرف غذا یکبارمصرف آلومینیومی نه تنها در بازار داخلی بلکه در بازارهای خارجی نیز استفاده می گردد . صادرات عمده این نوع ظروف همچون ظرف تک پرس آلومینیوم طرف خورشتی آلومینیوم به کشورهایی همچون گرجستان عراق هند پاکستان و کشورهای اروپایی امکان پذیر است. چند نمونه از ظروف یکبارمصرف آلومینیوم رستورانی می توان به تک پرس دو پرس نیم پرس کبابی خورشتی دوخانه همبرگر هواپیمایی چند خانه درب دار اشاره نمود که بر حسب ضخامت های ظروف بر حساب میکرون جنس های متنوع دارد و همچنین امکان چاپ بر روی درب این ظروف وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما