نمایندگی فروش شیت و رول فویل آلومینیوم کیمیا

شیت فویل کیمیا در سایزهای 30*35 و 30*40 و 30*45 در بسته بندی های ۲۵۰ ورقی یا ضخامت ۱۴ میکرون به همراه رول های بیست و سی و ۴۵ سانتی در مجموعه تولیدی باریزان با قیمت عمده برای فروش داخلی و صادراتی در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

مشخصات شیت فویل آلومینیوم کیمیا

فویل آلومینیوم شیت شده شامل ورق های آلومینیومی در طول و عرض های مختلف است که با ضخامت های متنوع برای پوشش گاز و اجاق فر و مصارف عمومی و خانگی می رسد. این نوع فویل آلومینیوم به صورت یک تک ورق که رول شدن است در جعبه های مخصوص بسته بندی می گردد فویل کیمیا یکی از برندهای مشهور فویل های شیت شده در بازار است که در سه سایز وجود دارد و به صورت عمده در کارتن های چند عددی فروخته می شود.

موارد مصرف شیت و رول آلومینیوم

فویل آلومینیوم دارای کاربردهای فراوانی است که به دسته های مشخصی تقسیم بندی می شود مثلا شامل ورق های آلومینیومی برای مصارف پتروشیمی و صنعتی یا برای مصرف دارویی اما چیزی که در اینجا مد نظر ما می باشد فویل آلومینیومی است که به صورت رولی یا وزنی و یا شیت شده برای مصرف های عمومی و خانگی در بازار استفاده می شود این فویل ها بر اساس سه ویژگی مهم طول عرض ضخامت و وزن شناخته می شود و برای روکش غذا فست فود پوشش اجاق گاز قلیان و مصارف روزانه مصرف می شود.

فویل های عمومی برای مصارف خانگی در همه اندازه ها موجود است اطلاعات بیشتر در این زمینه با هماهنگی با مدیریت دفتر تهران 

فویل آلومینیوم چه مشخصاتی دارد ؟

همانطور که اشاره کردیم فویل های آلومینیوم عمومی دارای مشخصات فروشی هستند که در زیر به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم و صادرات این فویل های آلومینیوم به کشورهای مختلف مثل عراق و سایر کشورها در بسته بندی های سلفونی و جعبه ای صورت می گیرد که با توجه به نوع فویل می تواند دارای قیمت های مختلفی باشد.

چند نمونه از فویل های پرمصرف در بازار:

  • شیت فویل 30*40 و 30*35 و 30*45
  • فویل سی و بیست و ۴۵ سانت
  • فویل یک کیلویی
  • فویل قلیان سوراخ دار و کیلویی
  • فویل نیم کیلویی ۴۵ متر
  • فویل با عرض و طول و ضخامت و وزن مختلف

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما