لیوان یکبارمصرف pp پلاستیکی صادراتی

لیوان یکبارمصرف pp صادراتی با جنس پلاستیک صادر می شود. خرید لیوان یکبارمصرف 180 سی سی قیمت لیوان یکبارمصرف پلاستیکی پ پ با وزن سبک و سنگین برای آبخوری تولید کننده انبوه لیوان یکبارمصرف در تهران

تولید لیوان پ پ پلاستیکی یکبارمصرف

لیوان یکبارمصرف پلاستیکی یا نوع خاصی از پلاستیک نرم که به آن پلاستیک نرم گفته می شود و مشهور به پ پ است در سایزهای مختلف مناسب آبخوری و نوشیدنی های خنک در مراسم کلی محرم و رستوران ها و تمام ارگان های دولتی در کنار آب سرد کن برای مصارف عمومی استفاده می شود. این نوع لیوان داری سایزبندی و وزن های متفاوت است که در بسته های پونصد عددی و کارتن های پنج هزار عددی بسته بندی می گردد. لیوان پلاستیکی یکبارمصرف به همراه لیوان کاغذی جز لیوان های پرمصرف در زمینه ظروف یکبارمصرف می باشد.

لیوان یکبارمصرف در سایزهای مختلف و وزن های متنوع تولید می گردد

انواع لیوان pp یکبارمصرف نوشیدنی

لیوان های مخصوص نوشیدنی که برای نوشیدنی های گرم و سرد مورد استفاده قرار می گیرد عموما سه نوع لیوان پلاستیکی و گیاهی و کاغذی است که نوع پلاستیکی آن خود به نوع پلاستیک نرم پ پ و خشک پی اس تقسیم بندی میشود. لیوان پلاستیکی خشک و کریستال مناسب برای کافی شاپ ها و لیوان های پ پ نرم مناسب مراسم ها و اداره جات است. تمام انواع لیوان دارای سایزبندی و طرح و مدل های مختلف است.

لیوان و جام یکبارمصرف

فروش ظروف یکبارمصرف پ پ

علاوه بر لیوان یکبارمصرف pp ظروف مختلف پ پ دیگر از جمله کاسه و بشقاب و ظروف غذای تک خانه و چند خانه و ظروف سالادی و دسری در مجموعه پخش یکبارمصرف باریزان عرضه داخلی و صادراتی می گردد. سطل های پلاستیکی و کاسه های یکبارمصرف پلاستیکی در میان این ظروف جز پرکاربردترین ظروف به شمار می آید.

خرید لیوان آیس پک یکبارمصرف کاغذی و پلاستیکی

لیوان آیس پک من جمله لیوان پلاستیکی است که در نوع لیوان کریستالی آیس پک و همچنین لیوان آیس پک پت تولید عمده می شود این نوع لیوان که برای سرو همین‌ نوع خاص نوشیدنی استفاده می گردد در مدل لیوان کاغذی آیس پک نیز طرفداران خود را دارد که این نوع لیوان کاغذی دارای درب تخت نی خور و لیوان پلاستیکی دارای سه نوع درب حبابی و تخت و استارباکس می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما