قیمت لیوان کاغذی گلاسه (براق، 120cc) | تولید تهران

لیوان کاغذی گلاسه براق پاپیروس ۲۲۰ سی سی، ۹۰ در تهران در بسته های ۴۰۰۰ عددی با چاپ و طرح مورد نظر وجود دارد.

لیوان کاغذی گلاسه

لیوان کاغذی گلاسه یعنی لیوانی که جنس کاغذی که برای تهیه آن استفاده می شود خارجی باشد و وزن کاغذ براق برای تولید آن زیاد باشد.

لیوان کاغذی محصولی است که برای نوشیدن چای، قهوه، هات چاکلت استفاده می شود و انواع مختلف آن در بازار وجود دارد که هر شخصی می تواند آن را تهیه کند.

لیوان کاغذی برای رستوران، کافی شاپ، مهمانی، فست فود برای شربت های خنک و نوشیدنی های گرم یکی از ظروف کاغذی با تنوع رنگ و مدل است.

چاپ لیوان کاغذی گلاسه جز باکیفیت ترین لیوان کاغذی موجود در بازار است که با رنگ های کاملا خوراکی و طبیعی چاپ شده است و ضرر برای سلامتی انسان ندارد.

لیوان کاغذی گلاسه
قیمت لیوان کاغذی گلاسه

 لیوان کاغذی تمام گلاسه

اولین مشخصه لیوان کاغذی تمام گلاسه در نگاه اول زیبایی و درخشندگی آن می باشد که نسبت به لیوان کاغذی پارس که مات است کاملا مشهور است.

لیوان کاغذی گلاسه سایزهای مختلف آن منجر به مشخصات متفاوت آن در بازار شده است که به طور کلی لیوان کاغذی هم در مدل گلاسه و هم در مدل مات طبق زیر سایزبندی می شود.

• 90

• 180

• 110

• 220

• 120

• 360

برند کاغذی که برای لیوان کاغذی گلاسه استفاده می شود در نوع تولید لیوان تاثیر دارد که برند حنطلی، پاپیروس، راشا، پارس پک جز این برندهای مشهور می باشند.

خرید لیوان کاغذی گلاسه

خرید لیوان کاغذی گلاسه در دفتر تهران مجموعه انجام می شود و از آنجا به سایر شهرستان ها از طریق باربری ارسال می گردد.

لیوان کاغذی سفارش عمده و خرده آن امکان پذیر است و اگر آن را تولید کننده خریداری نمایید قیمت آن خیلی منصفانه می گردد.

برای سفارش های اینترنتی لیوان کاغذی در تمامی مدل ها اعلام از معمولی، دوجداره، پاپ کورن و سایر اقلام کاغذی می توانید روی کمک ما به عنوان یک مجموعه کامل حساب کنید.

مدل مات درجه دو لیوان کاغذی نیز یکی از مدل های پرفروش برای خریداران است که همزمان می توانند آن را به دلیل قیمت مناسب تهیه نمایند.

فروش لیوان کاغذی گلاسه

همانطور که می دانیم کیفیت خوب لیوان کاغذی گلاسه منجر به این شده که قیمت آن نسبت به لیوان معمولی با کاغذ مات ایرانی بیشتر باشد.

خود لیوان کاغذی گلاسه دارای کیفیت های مختلف از لیوان نیمه گلاسه تا گلاسه کامل را شامل می شود که با توجه به این رده بندی ها قیمت گذاری های مختلف می شود.

میزان خرید کارتنی و کانتینری لیوان کاغذی گلاسه منجر به خرید آن با قیمت های متفاوت می باشد که خریداران به این نکته باید توجه نمایند.

قیمت لیوان کاغذی در مدل گلاسه با توجه به عوامل مختلفی که در هنگام تولید رعایت می شود تعیین می گردد، همچنین قیمت چاپ اختصاصی لیوان کاغذی از مدل عمومی بیشتر است.

لیوان کاغذی خارجی

لیوان خارجی منظور لیوانی است که کاغذ آن وارداتی می باشد و جنس خیلی خوبی دارد.

لیوان کاغذی نمونه کاملا شفاف و براق و در همه سایزها تولید آن رواج خوبی در بازار دارد.

لیوان خارجی دوجداره موجی و دایاموند هم نوعی لیوان قهوه پرفروش در بازار می باشد که درب آن شیک است.

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما