لیوان کاغذی دوجداره یکبارمصرف به فروش میرسد

لیوان کاغذی دوجداره شامل چه فاکتورهائی باشد که به عنوان یک لیوان مناسب برای فروش در اختیار مصرف کنندگان ظروف یکبارمصرف قرار گیرد؟ انواع مختلف لیوان دوجداره باکیفیت کدام است؟
از هنگامی که ظروف کاغذی وارد بازار شده اند لیوان کاغذی دوجداره در کشورها و مناطق توسع یافته از قبیل آمریکا، اروپا، ژاپن، سنگاپور، کره جنوبی، هنگ کنگ و غیره مورد استقبال عموم قرار گرفته اند. محصول موردنظر از خصوصیات خاصی همچون ظاهر پسندیده، بهداشتی و مقاومت در مقابل حرارت برخوردار می باشد. همچنین این محصول تجزیه پذیر، بی ضرر و بدون آلودگی می باشد. همین امر موجب شده است در میان مصرف کنندگان مورد استقبال عمومی قرار گیرد همچنین تولید کنندگان را ترقیب به تولید بهتر و باکیفیت تر این محصول کرده است.

انواع لیوان دوجداره

  1. لیوان دوجداره صاف
  2. لیوان دوجداره کرکره
  3. لیوان دوجداره کرافت
  4. لیوان دوجداره دایاموند
  5. لیوان دوجداره متالایز

سایزهای مختلف لیوان دوجداره

  1. 90 سی سی
  2. 120 سی سی
  3. 180 سی سی
  4. 220 سی سی
  5. 360 سی سی
  6. 480 سی سی

موارد مصرف لیوان دوجدار

لیوان دو جداره همانطور که اسمش پیداست به دلیل دو جداره بودن و همچنین به دلیل یک لایه هوا بین دو جداره میتواند گزینه مناسبی برای نوشیدن نوشیدنی های گرم در کافی شاپ ها مورد استفاده قرار میگیرد و به همین خاطر تولید کنندگان را ترغیب به این کرده است که هر روز بر تنوع این محصول اضافه کنند تا بتوانند هم از نظر کیفیت و هم از نظر شکل ظاهری رضایت مشتریان را جلب کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما