لیوان کاغذی دوجداره درب دار | خرید با قیمت ارزان

لیوان کاغذی دوجداره درب دار | خرید با قیمت ارزا

لیوان کاغذی سه جداره بیرون بر مناسب قهوه برای کافی شاپ مدل کرافت در سایز ۳۶۰ سی سی تولید می شود

لیوان کاغذی دوجداره درب دار

لیوان کاغذی دوجداره درب دار یک مدل از لیوان است که برای کافه ها از آن استفاده می شود و سایزهای مختلف آن ۹۰، ۱۱۰، ۱۲۰، ۱۸۰، ۲۲۰، ۳۶۰ سی سی است.

جنس کاغذ یا همان استروک لیوان کاغذی دوجداره درب دار مشخص کننده کیفیت این مدل از لیوان می باشد، این لیوان به عنوان لیوان بیرون بر استفاده می گردد.

در مواقعی که نیاز دارید از لیوانی استفاده کنید که نوشیدنی کافئین دار را برای مدت طولانی در خود گرم نگه دارد بهتر است از لیوان کاغذی دوجداره درب دار استفاده کنید‌.

مدل محکم و بادوام لیوان کاغذی، لیوان کاغذی دوجداره درب دار و لیوان کاغذی سه جداره است.

لیوان کاغذی دوجداره درب دار کرکره ای

لیوان کاغذی دوجداره کرکره ای در رنگ بندی های قرمز، مشکی، کرافت، زرد، طرح دانه های قهوه، سفید و غیره به صورت عمومی تولید می گردد و در بین کافه داران پخش می شود.

علاوه بر مدل کرکره ای برای لیوان بیرون بر درب دار دو و سه جداره می توان مدل صاف که به آن هالو می گویند را تولید کرد و روانه بازار نمود.

لیوان کاغذی کرکره ای جدار رویی آن به صورت شیارهای عمودی می باشد که در مدل های وارداتی شیارها به حالت موجی مورب و همچنین افقی نیز می تواند تولید شود.

دربی که برای لیوان کاغذی دوجداره کرکره در نظر گرفته می شود لب نوش و نی نوش است که در سه رنگ تولید می گردد.

قیمت لیوان کاغذی دوجداره درب دار

قیمت لیوان کاغذی دوجداره رستاک که برندی از لیوان کاغذی در بازار فروش ایران است نسبت به بقیه برندها مناسب تر در نظر گرفته می شود.

قیمت لیوان کاغذی قهوه بیرون بر دوجداره که در کافه ها از آن استفاده می شود تابع شرایط مختلف همچون میزان خرید، جنس کاغذ، نوع چاپ روی لیوان می تواند تغییر کند.

آنچیزی که در هنگام قیمت گذاری لیوان دوجداره باید به آن توجه نمود آشنایی کامل با مواد اولیه کاغذی تولید لیوان دوجداره می باشد، همچنین نحوه دوخت لیوان در کیفیت لیوان و به تبع آن قیمت تاثیر دارد.

خرید لیوان دوجداره درب دار از مراکز تولیدی از لحاظ قیمتی مقرون به صرفه است.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما