لیوان آیس پک (ice pack glass) + قیمت خرید

لیوان فانتزی یکبارمصرف با درب تخت حبابی با چاپ برای آبمیوه فروش عمده در ایران و بازار جهانی می گردد، سایز ۳۰۰، ۴۰۰، ۵۰۰ سی سی تولید می شود.

لیوان آیس پک چیست؟

لیوان آیس پک یک نمونه از لیوان برای آبمیوه هایی همچون هوبج، پرتقال، طالبی که در آبمیوه فروشی ها از آن استفاده می شود و در بسته بندی های ۳۰۰ و ۴۰۰ عددی است.

جنس لیوان آیس پک مورد استفاده برای نوشیدنی های طعم دار و گاز دار از مواد پلاستیکی پ پ و پت که محکم تر است می باشد. لیوان با پلاستیک نرم سریع حالت خود را از دست می دهد.

درب لیوان آیس پک حبابی و تخت است که نی داخل آن می رود و فرد می تواند آبمیوه را بنوشد، می یکبارمصرف آیس پک هم برتر این منظور به کار می رود.

لیوان آیس پک

مشخصات و سایز لیوان آیس پک

سایز لیوان آیس پک مشخص کننده حجم آن است که عموما در سه سایز ۳۰۰ و ۴۰۰ و ۵۰۰ سی سی تولید می شود، این سایزهای پرکاربردترین سایز برای لیوان آیس پک است.

صنایع پلاستیک خوزستان یکی از شرکت های تولیدی در زمینه تولید لیوان آیس پک است که لیوان های تولید شده در این شرکت استحکام و دوام لازم را دارد و می توان از آن استفاده زیادی کرد.

لیوان آیس پک برای نوشیدنی های سرد است و نمونه های pp آن در صورت استفاده از نوشیدنی گرم وا می رود و شکل آن تغییر می کند.

 

قیمت لیوان آیس پک

قیمت لیوان آیس پک تحت تاثیر مواد اولیه ای که برای تولید آن به کار رفته است متغیر می باشد که نمونه پت گران ترین قیمت موجود در بازار را دارد.

نمونه خام و چاپ دار لیوان هر کدام قیمت مخصوص به خود دارد که در نمونه های چاپی با توجه به تعداد رنگ به کار رفته قیمت لیوان تغییر پیدا می کند.

فانتزی بودن لیوان آیس پک در حجم زیاد تا حجم ۷۰۰ سی سی با درب فانتزی رنگی پلاستیکی برای آن منجر به قیمت بیشتر آن در بازار مصرف می شود.

خرید لیوان آیس پک چاپدار

برای خرید لیوان آیس پک روش های مختلفی وجود دارد که هم می تواند به صورت خرید از بنکداران و هم از تولید کننده ها باشد.

خرید لیوان آیس پکی در نمونه های شیشه ای به جای لیوان آیس پک پلاستیکی در سایت دیجی کالا و سایت های دیگر به صورت اینترنتی میسر است.

دفتر فروش لیوان آیس پک در تهران امکان ارسال لیوان به شهرها و کشورهای مختلف را از طریق باربری میسر نموده است که برای مشتریان خیلی اهمیت دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما