قیمت فویل آرایشگری مخصوص رنگ مو هایلایت مش آرایشگاه

فویل آرایشگاه دیجی کالا در وزن های مختلف ۲۰۰ و ۳۰۰ گرم و عرض های ۲۰ و ۳۰ سانت تولید می شود مخصوص رنگ مو هایلایت لایت دکلره انواع مش با قیمت ارزان تولید و فروخته می شود. آرایشگاه ها برای خدمات زیبایی از فویل استفاده می کنند.

قیمت فویل آرایشی مخصوص رنگ مو در آرایشگاه

فویل آرایشی که مخصوص رنگ کردن مو می باشد در آرایشگاه ها استفاده می شود و خرید این نوع فویل توسط تولید کنندگان فویل در قیمت های پایین تری عرضه می شود و همچنین نمایندگی های فروش انواع فویل در شهرهای مختلف نیز به قیمت کارخانه های تولیدی فویل آلومینیوم، فویل را عرضه می دارند.

انواع فویل های آلومینیومی برای مصارف گوناگون با مشخصات متفاوت وجود دارد 

اندازه فویل آلومینیوم برای هایلایت مش

فویل آلومینیوم که برای مش کردن و رنگ موی هایلایت استفاده می شود عموما در عرض های بیست و بیست و پنج و سی سانتی است که با ضخامت دوازده تا ۱۶ میکرون است. هنگام استفاده از فویل برای مو فویل به تکه های کوچکی برش داده می شود که این برش را را برای پوشش رنگ مو استفاده می کنند تا رنگ های قسمت های مختلف مو با هم مخلوط نشود.

مشخصاتی که فویل با آن شناخته می شود:

  • ضخامت 
  • عرض 
  • طول 
  • وزن 
  • بسته بندی 
  • کاربرد 

 

صادرات فویل برای دکلره کردن مو

فویل آلومینیوم ایرانی دارای شهرت جهانی است و در کشورهای مختلف صادرات آن انجام می شود. یکی از مدل های فویل آلومینیوم که به عراق صادر می گردد فویلی است که در آرایشگاه ها برای دکلره کردن مو استفاده می شود. صادرات فویل های مختلف توسط تولیدی های ایرانی یکی از شغل های پر سود است که موجب رونق اقتصادی در جامع می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما