فروش تم یلدا ظروف یکبار مصرف کاغذی پک بشقاب لیوان ریسه بادکنک کارد چنگال پاپکرن کلاه سفره تولید خرید تولد

تم تولد یلدا تولید ظروف یکبارمصرف یلدایی فروش پک بشقاب لیوان تم تولد خرید تم تولد یلدایی پخش تم تولد هندوانه شب یلدا صادرات تم یلدای پسرانه و دخترانه در تهران قیمت ریسه شب یلدا و کلاه یلدای بچگانه تولید ظرف پاپ کورن شب یلدا در تهران عرضه تم تولد انار و تم سفره شب یلدا

مشخصات بشقاب و لیوان تم یلدا

  • بشقاب و لیوان بیست عددی به صورت پک تقسیم می شود
  • در کارتن های 30 پکی ارسال می گردد
  • دارای بیش از پنج تم مختلف یلدا می باشد
  • از کاغذ اندلبرد باکیفیت تهیه شده است

مشخصات کارد و چنگال و پاپکرن و کلاه سفره بادکنک تم یلدا

  • در بسته بندی های ده عددی برای کارد چنگال پاپکرن
  • در بسته بندی های بیست عددی برای کلاه
  • در کارتن های ده جینی بسته بندی می شود

 ظروف یکبارمصرف برای شب یلدا

ظروف یکبارمصرف که برای سی یلدا مورد استفاده قرار می گیرد داری تنوع می باشد که از میان این ظروف می توان به پیش دستی و لیوان با طرح انار و هندوانه و همچنین سایر محصولات همچون ریسه و کارد و چنگال و پاپ کورن جعبه ای و لیوانی تم یلدا اشاره کرد که در مجموعه با صورت عمده به فروش می رسد. علاوه بر تم یلدا ، تم تولد عروسکی و همچنین تم تولد متالایز نیز در مجموعه تولید می گردد.

تم های تولد عروسکی متالایز طلاکوب رنگی مناسبتی در مجموعه شامل بشقاب لیوان ریسه کلاه کارد چنگال پاپ کورن سفره تولید می گردد.

تم یلدای طلاکوب شارژ شد 

صادرات محصولات تم یلدا انار

برای اطلاع از نحوه صادرات محصولات کاغذی تم یلدا و دیگر محصولات تم یلدا به مدیریت فروش و تولید مجموعه در تماس باشید. تم تولد یلدا به همراه سایر تم های مخصوص جشن تولد و تم تولد طلاکوب همگی در بیش از صد تم مختلف به صورت پیش دستی لیوان و همچنین تم کامل تولید و در اختیار بازار فروش قرار داده می شود.

سایر تم های مخصوص تولد

برای اطلاع از سایر محصولات تم تولد شامل بشقاب و لیوان و سفره پاپکرن ریسه کلاه و کلی از محصولات تم کافی است که با مدیریت تولید در تماس باشید و از این طریق اقدام به خرید محصولات مورد نظر بفرمایید. تم تولد رنگی یکی از تک های جدید موجود در بازار است که بسیار شیک با کیفیتی برتر تولید شده است و از این طریق روانه بازار می گردد.

وسایل تولد و همچنین ظروف و محصولات که برای تولد مناسب است مثل بادکنک تولد و شمع تولد در انواع مختلف در مجموعه به صورت عمده در اختیار بازار مصرف قرار می گیرد .

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما