فروش عمده جعبه همبرگر فست فود درب چفتی

جعبه همبرگر فروش جعبه همبرگر صدفی خرید جعبه همبرگر سفره ای خام و چاپدار طراحی جعبه همبرگر هلالی و درب پیتزای جعبه بسته بندی ساندویچ چاپ جعبه سوخاری سه تکه تولید جعبه فست فود در تهران صادرات جعبه ها و پاکت های مخصوص به کشورها با قیمت ارزان

صادرات جعبه برگر و ساندوبچ در انواع مختلف

جعبه های فست فود که برای صادرات مناسب می باشد شامل جعبه همبرگر و ساندویچ و پیتزا است که خود این جعبه ها از نظر کیفیت جنس و مدل دارای تنوع بسیاری است و همچنین دارای سایزبندی های خاص می باشد. بعضی از این جعبه های صادراتی کاملا به صورت سفره باز می شوند و سرو را راحت تر می کنند. جعبه همبرگر کشویی یکی از مدل های جذاب جعبه همبرگر است که در سال های اخیر در بین مشتریان خاص جای خود را تثبیت نموده است و از این طریق سفارش داده می شود.

جعبه های همبرگر گر شامل درب چفتی ، درب پیتزایی ، درب هلالی ، مدل سفره ای و صدفی خام و چاپدار با تنوع سایز در مجموعه تولید می گردد و امکان چاپ اختصاصی وجود دارد. 

  • جعبه برگر بغل چفتی بزرگ و کوچک
  • جعبه بغل چفتی اندلبرد و کرافت دولایه
  • جعبه برگر درب پیتزایی مقوای ایفلوت و کرافت
  • جعبه برگر صدفی با مقوای اندلبرد و کرافت
  • جعبه برگر هلالی اندلبرد
  • جعبه برگر سفره ای اندلبرد

طراحی طرح مورد نظر با قالبی غیر از قالب های موجود در  مجموعه تولیدی شامل هزینه ساخت قالب و طراحی می شود اما برای قالب های موجود در مجموعه در یک تیراژ محدود امکان چاپ با برند اختصاصی برای سفارش های تبلیغاتی وجود دارد که در این زمینه تیم مشاوران مجموعه می توانند شما را راهنمایی نمایند.

فروش جعبه پیتزا و سوخاری در تهران

جعبه های پیتزا شامل جعبه های پیکو و مینی و تک نفره و دونفره و خانواده و ایتالیایی است که با مقوای کرافت دو لایه و همچنین با مقوای بهداشتی ایفلوت سه لایه با چاپ چند رنگ با کیفیت برتر برای بازار داخلی و صادراتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد . یکی دیگر از ظروف که برای پیتزا مورد استفاده قرار می گیرد و در مجموعه تولید می شود پاکت حمل پیتزا است. جعبه و پاکت مخصوص مرغ سوخاری به عنوان بیرون بر و همچنین سینی های مناسب برای سرو داخل سالن بنا به ظرفیت تکه های مرغ سوخاری و نحوه بسته شدن درب و همچنین سایزبندی های آن به انواع گوناگون دسته بندی می شود.

جعبه ها و پاکت تولیدی در مجموعه شامل انواع جعبه پیتزا ، جعبه سوخاری ، جعبه ساندویچ و برگر و جعبه سیب زمینی و پاکت ها و کاغذهای مناسب فست فود همچون مومی و کرافت می باشد

انواع پاکت های مخصوص فست فود

ظروف و محصولات کاغذی و مقوایی که مخصوص فست فود می باشد شامل انواع لیوان کاغذی و کاسه کاغذی و جعبه و پاکت های مخصوص می باشد که همه در یک پک کامل برای خرید خریداران و فعالان صنعت فست فود می تواند در اختیار آن ها قرار گیرد. مجموعه تولیدی و پخش عمده ظروف و محصولات یکبارمصرف باریزان شامل دو بخش عمده است که یکی در زمینه تولید محصولات و دیگری در زمینه پخش و نمایندگی برندهای مشهور فعالیت دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما