فروش عمده تم تولد پسرانه اسمورف ها و پلنگ

تم تولد اسمورف ها خرید تم تولد اسمورف پسرانه فروش عمده تم تولد پلنگ صورتی دم دراز لیوان کاغذی اسمورف و پیش دستی و کارد و چنگال و پاپ کورن و کلاه اسمورف ها مخصوص جشن تولد برای صادرات خریداری می شود

فروش عمده تم تولد پسرانه اسمورف ها

یکی از لذت های مهمانی ها در عصر جدید هماهنگ شدن شخص و مهمان ها با تم تولد پیشنهادی میزبان می باشد که برای جشن تولد و همچنین جشن های و مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرد . تم تولد دلار بیشتر به عنوان یک تم مردانه و پسرانه شناخته می شود. تم تولد تک رنگ با لبه طلایی محصول جدید شرکت است. تم تولد عروسکی و تم تولد طلاکوب هپی برس دی نیز موجود است.

تم تولد برای گروه های سنی

  • بچه گانه 
  • مردانه 
  • زنانه 
  • پسرانه 
  • دخترانه 
  • مناسبتی 

اطلاع از بیش از صد تم تولد عروسکی مجلسی متالایز و هپی برس دی و طلاکوب با هماهنگی با مدیریت تولید مجموعه امکان پذیر می باشد

 

صادرات تم تولد پلنگ و اسمورف

صادرات تم تولد هم به صورت پیش دستی لیوان جدا و هم به صورت پک های چند نفره شامل بشقاب و لیوان و نی و کلاه و کارد و چنگال و پاپ کورن به کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی انجام می گیرد. تم تولد اسمورف ها یکی از تم های پرکاربرد برای پسر بچه ها است. تم تولد طلاکوب در شش رنگ بندی جذاب تولید می شود.

مرکز خرید لوازم تولد در تهران

مرکز خرید لوازم و وسایل تولد در تهران با گرد هم آورید مجموعه کاملی از وسایل مخصوص جشن های همچون جشن تولد سعی در رفاه حال مشتریان این گونه وسایل نموده است . کانال و پیج تولیدی و تجاری شرکت با سرچ به صورت زیر در دسترس می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما