فروش عمده انواع تایل سقفی cnc

تایل سقفی cnc معرق مناسب آشپزخانه و سرویس بهداشتی و آشپزخانه در مجموعه فروش تهران در بیس از صد طرح متنوع طلایی و نقره ای برای خرید داخلی و صادراتی با قیمت مناسب پخش می گردد. طراحی تایل های معرق مولتی استایل یکبارمصرف با برش لیزری امکان پذیر است.

خرید تایل معرق cnc برای سقف

تایل برای سقف کاذب نوعی پوشش است که می تواند از جنس های مختلف برای سقف کاذب ساخته شود.این نوع تایل از زیباترین تایل های موجود در بازار برای به کار بردن سقف کاذب تایل معرق است که در بیش از صد طرح مختلف با برش لیزری cnc برای کاربرد در سقف کاذب می باشد که عموما در رنگ بندی های طلایی و نقره ای تولید می شود اما برای مکان های سنتی بیشتر نمونه های رنگی آن به کار برده می شود. طراحی تایل معرق با طرح مورد نظر توسط تیم طراح انجام می گیرد. یکی از مکان هایی که هارمونی رنگ های زیبا تایل سقف کاذب را می توان مشاهده نمود قهوه خانه های سنتی می باشد.

تایل معرق مولتی استایل در صد طرح متنوع با امکان طراحی خاص و رنگ‌بندی های جذاب در سایزهای مختلف همچون 60*60 تولید می گردد.

 سقف ترکیبی با سقف معرق مولتی استایل

یکی از ایده های طراحان و معماران خوش ذوق در سال های اخیر ترکیب سقف های کاذب با هم و خلق یک اثر زیبا در ساختمان می باشد. یکی از ترکیبات مهم زیبا برای سقف های کاذب ترکیب سقف کاذب کناف و سقف کاذب معرق مولتی استایل برای یک نقطه از ساختمان مثلا برای اتاق استراحت و یا مکانی که مناسب پذیرایی است می باشد. سقف های کاذب دارای انواع مختلفی همچون معرق کناف آلومینیوم شیشه ای مجازی و پی‌وی سی و چوبی و کلی مدل های جذاب دیگر است که با توجه به مکانی که قرار است مورد استفاده قرار گیرد و همچنین با توجه به سلیقه شخصی از آن استفاده می گردد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما