فروش بطری آمازون کلوش تزیینی شیشه در تولید و پخش یکبارمصرف

بطری آمازون کلوش فروش بطری آمازون مهتاب تزیینی با درب چوب پنبه تولید بطری سه گوش استوانه مخروطی قیمت بطری تزیینی ولنتاین پخش بطری رنگی تزیینی یکبارمصرف خرید بطری شیشه ای صادرات بطری شیشه ای مدل طاووس جزیره مینی قلبی برمودا در مرکز تهیه تهران

انواع مختلف بطری پلاستیکی و بطری شیشه ای و بطری پیرکس همراه بطری اسپری و جار پلاستیکی و بانکه شیشه ای در مجموعه تامین و پخش می شود.

انواع مختلف بطری آمازون شیشه

بطری های تزیینی آمازون که برای مصارف نوشیدنی و همچنین به دکوری بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد دارای مدل ها و نمونه های مختلف همچون بطری آمازون کلوش می باشد. نمونه های بزرگی آمازون شامل مینی ، سه گوش ، چهار گوش ، کلوش ، مخروطی ، مهتاب ، برمودا و کلی مدل های دیگه است.

بطری های آمازون هم برای مصارف نوشیدنی و هم به عنوان دکوری دارای سایز و مدل های مختلف با درب چوب پنبه در سایزهای متنوع تولید می شود.

موارد کاربرد بطری آمازون شیشه

بطری های شیشه ای آمازون برای موارد مصرف گوناگون طراحی شده اند که از جمله از اینها می توان گفت هم برای نوشیدنی های آبمیوه و همچنین مواد دکوری و تزیینی مثل گل و گوی و نقل و کادرهای ولنتاین و شیر و دیگر مواد مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه خرید بطری آمازون شیشه

برای خرید انواع بطری پت و بطری شیشه و بانکه شیشه و … و بطری آمازون شیشه می توانید با نماینده فروش تهران در ارتباط باشید. ارسال بار به شهرستان توسط باربری انجام می گیرد.

خرید بطری های شیشه ای مخصوص تزیینی و همچنین مخصوص کافی شاپ ها برای نوشیدنی و مصارف صنعتی به همراه جارهای شیشه ای در مجموعه کامل بطری و جار با قیمت مناسب عرضه و پخش می گردد. هماهنگی جهت دیدن جزییات محصولات با مدیریت می باشد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما