ظرف یکبار مصرف کاغذی پفیلا در تهران لیوان جعبه

ظرف یکبارمصرف کاغذی پفیلا یا همان پاپکرن شامل لیوان و جعبه پاپکرن می باشد که در مدل ها فانتزی عروسکی کرافت و دالبر و متالایز در سایزهای 900 و 500 و 1350 سی سی تولید می گردد. محصولات کاغذی شامل پیش دستی و بشقاب کاغذی و دیس و پاکت های کاغذی و همچنین سطل سوخاری و کاسه بستنی کاغذی می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

آیا به دنبال یک ظرف یکبار مصرف شیک برای عرضه پفیلا هستید؟ ظروف کاغذی با ارتفاع مناسب برای ریختن حجم زیادی از پفیلا درونش تولید شده است.خوردن تنقلات در طول روز برای بسیاری از افراد دلپسب بوده و دوست دارند انواع مختلفی را میل کنند. خوردن تنقلات به خودی خودی مشکلی برای فرد ایجاد نمی کند اما در انتخاب آنها باید به سلامت و بهداشتی بودن آنها توجه گردد. یکی از بهترین انتخاب ها به ویژه کودکان خوردن پاپکرن یا پفیلا می باشد. این محصول سالم بوده و در تولید آن هیچگونه ماده اضافی افزوده نمی گردد. پاپکرن یا پفیلا را می توان در خانه به سادگی با استفاده از یک قابلمه تهیه نمود و در دسترس اعضا خانواده قرار داد. در سطح شهر و به ویژه مکان های تفریحی مراکزی به فروش آنها می پردازند. برای عرضه این خوراکی نیاز به استفاده از ظروفی می باشد که افراد بتوانند آن را به راحتی همراه خود ببرند. مطمئنا در چنین مواردی استفاده از ظروف یکبار مصرف مناسب تر می باشد. .

مدل های متنوع ظروف و لیوان پفیلا کاغذی

  • لیوان کاغذی پفیلا کرافت که داخل آن روکش متالایز است
  • لیوان کاغذی متالایز پفیلا که در رنگ بندی های متنوع تولید می شود
  • لیوان کاغذی گلاسه پفیلا که دارای رنگ بندی های تک رنگ و طرح های چند رنگ همچون خالدار عروسکی مجلسی طرح خود پاپکرن می باشد تولید می گردد
  • یک نمونه لیوان پاپکرن است که به آن دالبر می گویند
  • جعبه های ده عددی پاپکرن که طرح های مناسب تم های تولد را دارد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما