صادرات کفی مقوای زیر کیک و سینی شیرینی

مقوای زیر کیک به صورت کفی دسته دار و ساده در رنگ بندی های طلایی نقره ای سفید صدفی به همراه سینی شیرینی مقوایی مستطیل قلب بیضی در تولیدی اصفهان جهت صادرات عرضه می شود .

مدل های کفی تولد مقوایی

کفی تولدی مقوایی در مدل های مختلف با رنگ بندی های طلایی و نقره ای به صورت دسته دار دالبری و همچنین صدفی و نقره ای با دور ساده در سایزبندی های خاص در مجموعه تولیدی باریزان تولید می شود . ریز کیکی های مقوایی به صورت تک لایه تا چهار لایه تولید می شود و نمونه های طلایی آن به صورت دو تیکه تولید می شود . صفحه ای که برای کیک استفاده می شود کلا از جنس چوبی و پلاستیکی و مقوایی است .

کفی تولدی نقره ای طلایی سفید که هر کدام دارای ۵ الی ۷ سایز مختلف است در مدل های متنوع تولید می گردد برای دیدن مدل ها با مدیریت در تماس باشید

فروش سینی شیرینی نبات حلوا رستورانی

کارخانه های تولیدی سینی شیرینی و کیک در اصفهان جز یکی از مشهورترین کارخانه های کشور است و این محصول به طور خاص در این استان تولید و از آن جا به سایر شهرستان ها ارسال می شود . یکی از کاربردهای سینی های مقوایی علاوه بر شیرینی انواع نبات ‌و نقل و حلواهای تک نفره می باشد . این دیس های مقوایی در رنگ های طلایی نقره ای سفید مشکی تولید می شود و مدل های متنوع دارد .

سینی های مقوایی دارای رنگ بندی و سایزبندی در مدل های چهارگوش قلبی گرد بیضی تولید می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما