صادرات سینی 20*30 و 30*40 مقوایی

سینی 20*30 مقوایی و دیس 30*40 که برای صادرات به عراق مورد استفاده قرار می گیرد با روکش متالایز طلایی و نقره ای تولید می شود این سینی های رستورانی و قنادی در مدل قلبی گرد چهار گوش وجود دارد.

مدل سینی 20*30 تک پرسی

سینی های مقوایی 20*30 که در بازار عرضه می شود به سینی های تک پرسی معروف است این سینی ها با مقوای دو لایه و سه لایه تولید می شود که در رستوران های کشور برای پرس جوجه کباب و چلوکباب و ماهی گزینه مناسبی می باشد  این سینی های مقوایی به صورت کیلویی فروخته می شود و با توجه به اینکه دو لایه و سه لایه باشد تعداد در کیلو آنها با هم فرق دارد و متفاوت است. این نوع سینی مورد محبوب عراقی ها است و این کشور از این سینی به صورت بیست تن بیست تن می برند و استفاده می کنند. این سینی های مقوایی در مجموعه تولیدی باریزان با قیمت ارزان در اختیار تاجران داخلی و صادراتی قرار می گیرد.

اندازه سینی های مقوایی کارخانه اصفهان

اصفهان یکی از قطب های تولید سینی مقوایی است که این سینی ها در سایزهای مختلف در آن تولید می شود اندازه و سایزهای استاندارد می تواند باشد که این سایزها در پنج سایز مختلف می باشد. بسته به نوع مقوا علاوه بر رنگ های طلایی رنگ های سیاه و قهوه ای هم می شود تولید گردد و همچنین مدل های قلبی و بیضی نیز برای قنادی ها بسیار پرکاربرد است سینی ها به سینی های تک پرسی دو پرسی و زانت و حلوایی و سینی بزرگ پذیرایی رستورانی مشهور است. این سینی در قدیم بیشتر در اصفهان مورد استفاده قرار می گرفت اما کم کم به شهرهای دیگر نیز گسترش پیدا کرد و توسط شهرستان های دیگر شروع به خریداری شد.

مدل زیر کیکی و سینی کیک مخصوص قنادی

زیر کیکی یا همین سینی کیک که برای کیک های جشن تولد و رولت های خانوادگی استفاده می شود در مدل های ساده و دسته دار و همچنین با روکش های نقره ای و طلایی و سفید صدفی و قهوه ای آبنوس در مجموعه های تولیدی باریزان در مدل گرد و چهارگوش مربع و مستطیل در بسته بندی های ده کیلویی به صورت شیرینگ شده آماده آماده بارگیری و ارسال به اکثر نقاط ایران می باشد این محلول از طریق نیسان که دو تن محصول را می گیرد و همچنین توسط خاور که ظرفیت چهار تن از این محصول را دارد به کشورهای مختلف دنیا صادر می شود و در آنجا استفاده می شود. زیر کیکی ها جنس های مختلف دارد و از روکش زیری و مغری چند لایه درست شده است که هم می تواند یک تکه باشد و هم می تواند دو تکه استفاده گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما