خط تولید لیوان کاغذی مات در تمامی سایزها

لیوان کاغذی مات ایرانی که ارزان قیمت است به همراه استروک و رول کف پارس راشا در تمامی سایزها در خط تولید تهران و ارومیه تولید می گردد و به همراه نوع گلاسه فروش انبوه می شود.

لیوان کاغذی مات

قیمت لیوان کاغذی مات

وقتی صحبت از مات بودن لیوان کاغذی می کنیم یعنی کدر بودن نوع کاغذ که این کار بودن منجر به قیمت ارزان استروک که برای تهیه لیوان استفاده می گردد می شود و همین ارزان بودن استروک به نوبه خود منجر به قیمت ارزان لیوان کاغذی می شود.

یک سری از کاغذهای ایرانی هستند که واقعا بی کیفیت می باشد و اینقدر نازک می باشد که هنگامی که نوشیدنی داخل آن ریخته می شود کاغذ وا می رود و یا به راحتی دوخت آن باز می شود و نوشیدنی به صورت قطره بر روی لباس مشتری می ریزد که از این مدل ها به هیچ وجه نباید استفاده نمود.

ارزان ترین نوع مدل لیوان کاغذی لیوان چای خوری ۲۲۰ سی سی است که معمولی ترین لیوان موجود در بازار فروش است و در تمام جاهای مختلف از این مدل لیوان استفاده می شود. این مدل لیوان دارای ارتفاع ۷ سانت است و بیشترین سایز لیوان کاغذی تولیدی کشور در همین سایز به فروش می رسد.

سیب زمینی یکی از دسرهای خوشمزه ایرانی است که در لیوان های کاغذی که داخل آن می تواند متالایز شده باشد که مانع از چرب شدن کاغذ لیوان می گردد سرو می شود این مدل لیوان برای سرو سیب زمینی ۴۸۰ سی سی است و در بسته بندی های پنجاه عددی که در کارتن های ۱۵۰۰ تایی است بسته بندی می شود.

لیوان کاغذی ایران در خط تولید

خط تولید لیوان کاغذی ایرانی در همه شهرهای ایران توسط یک تا دو دستگاه توسط جوانان بیکار ایرانی راه اندازی شده است که از روی ناچاری برای اینکه برای خود شغلی داشته باشند اقدام به تولید لیوان کاغذی نموده اند.

چیزی که در هنگام تولید لیوان کاغذی باید بدانیم قلق گیری های خاصی است که منجر به تولید لیوان کاغذی توسط دستگاه تولید لیوان کاغذی می باشد که در صورتی که از تبحر و مهارت کافی برخوردار نباشید فر بالای لیوان به درستی زده نمی شود و شکل ظاهری لیوان در لبه بالایی به صورت پاره خواهد بود.

پارس پک مشهورترین برند ایرانی برای تولید لیوان کاغذی است که در لبه کناری لیوان این آرم به صورت انگلیسی درج شده است همچنین پیش دستی کاغذی پارس نیز به همراه این مدل از کاغذ به صورت پک های مختلف در بازار عرضه می شود و مناسب برای مراسم تولد است.

زنجان یکی از استان های کشور است که با داشتن تولید کننده های مختلف در این شهر جز شهرهای مهم برای تولید این ظرف یکبارمصرف کاغذی پرمصرف در ایران است که فروش نسبتا بالایی در ایران دارد و تقریبا سایز ۹۰ تستر قهوه و همچنین سایز ۱۸۰ متوسط در این شهر پس از تولید روانه شهرهای دیگر برای فروش می شود.

لیوان کاغذی ارزان با چاپ لوگو

درست است که گلاسه مخصوصا مدل حنظلی برای چاپ با برند اختصاصی بر روی لیوان کاغذی بهترین کاغذ است اما گاها بعضی از مجموعه های تولیدی متاسفانه این مدل کاغذ تهیه آن را برایشان سخت کرده و مجبور می باشند که از کاغذ ارزان تر ایرانی برای لوگو شرکت خود استفاده نمایند.

تولید کننده های باسابقه چاپ آرم شرکت بر روی لیوان را به درستی و با کیفیت خوب انجام می دهند و خوبی این مدل از چاپ ارزان و به صرفه بودن آن هنگام استفاده و تولید می باشد.

موقع سفارش چاپ اختصاصی اگر طرح شما آماده باشد آن را در فایل کرل که به آن فایل باز می گویند برای قسمت تولید ارسال می کنید اما اگر دارای طرح آماده بر روی لیوان نیستید با هماهنگی با تیم مدیریت طراحی می توانید با پرداخت هزینه نسبت به طرح ویژه اقدام نمایید.

رنگی که بر روی کاغذ ایرانی چاپ می شود چند درجه نسبت به کاغذ گلاسه کم رنگ تر است و به همین خاطر است که می گویند کاغذ ایرانی برای چاپ اختصاصی مناسب نیست و بهتر است از کاغذهای مدل خارجی مشابه آن در بازار فروش استفاده کنیم.

رول کف ایرانی که برای ته لیوان کاغذی به صورت کیلویی فروخته می شود تقریبا برای هر هزار و دویست عدد استروک برش خورده لیوان از یک کیلو از این رول کف ها استفاده می شود اما رول کف اگر گلاسه انتخاب شود که با استروک مات ترکیب شود جنس لیوان کاغذی خیلی خوبی در بازار مصرف در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

لیوان در چه سایز های تولید می شود؟

سایز لیوان یکبارمصرف کاغذی بسته به موارد مصرف آن و اینکه در کجا مورد استفاده قرار می گیرد دارای مدل های متنوعی می باشد که هر کدام از این مدل ها برای رستوران ها و کافی شاپ ها و مجالس پذیرایی مورد استفاده قرار داده می شود.

در ساخت لیوان کاغذی از کاغذی استفاده می شود که به آن کاغذ گلاسه و مات گویند تفاوت این دو نوع کاغذ در اصطلاح عامیانه مردم به صورت براق و مات است که در نمونه گلاسه سطح کاغذ با یک لایه پوشانده شده است که موجب براق شدن لیوان می گردد.

ساخت لیوان کاغذی در سایزهای زیر :

  •  شات
  •  ۱۱۰ و ۱۲۰
  •  ۱۸۰ و ۲۲۰
  • سایز بزرگ از ۳۰۰ تا ۲۰۰۰ مخصوص فست فود
  •  دوجداره کافی شاپ های بیرون بر
  •  مخصوص سرو خوراکی مثل سیب زمینی و پاپ کورن و وافل

امکان چاپ برند اختصاصی بر روی لیوان های مجموعه تولیدی لیوان کاغذی در تمامی سایزها وجود دارد.

چند نمونه از ظروف کاغذی که در مجموعه تولید می گردد به شرح زیر است :

  • کاسه و پیاله های کاغذی برای سرو بستنی و دسر
  • سطل کاغذی مخصوص سالاد و غذا و مرغ سوخاری
  • پیش دستی های متنوع کاغذی برای پذیرایی
  • پاکت های بیرون بر فست فود
  • کپسول های کاغذی مناسب قنادی ها

شرکت های صادراتی داخلی و خارجی که خواهان همکاری با مجموعه در زمینه صادرات لیوان کاغذی هستند به این امر مهم توجه نمایند که در این مجموعه صادرات لیوان در مورد تمامی سایزها با هماهنگی های زمانی و قیمت روز مواد اولیه استروک و سلفون و کارتن انجام می گیرد.

برای مشاهده ظروف کاغذی تولید شده در مجموعه با مدیریت هماهنگ شوید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما