خرید پیش دستی و لیوان یکبارمصرف کاغذی اصفهان

پیش دستی و لیوان یکبارمصرف یکبارمصرف به صورت پک های عروسکی و همچنین طلاکوب و متالایز با همراه لیوان پاپ کورن و جعبه پفیلا در بازار اصفهان برای خرید عمده تولید می گردد.

قیمت پیش دستی لیوان کاغذی تم تولد

قیمت پیش دستی و لیوان کاغذی که یکی از ظروف یکبارمصرف لوکس موجود در بازار هست که با توجه به نوع کاغذی که از آن تهیه می شود با هم متفاوت می باشد پیش دستی لیوان کاغذی تم تولد با کاغذ اندلبرد و کاغذ پارس تولید می شود و در بازار پخش عمده می شود. کاغذی که برای تولید استفاده می شود کاغذ گلاسه و مات است که گلاسه براق و مات کدر می باشد و قیمت گلاسه نسبت به قیمت پارس بیشتر می باشد پس برای خرید به کیفیت کاغذ توجه نمایید.

ویژگی ست بشقاب لیوان کاغذی

ویژگی ست بشقاب و لیوان کاغذی مخصوص تولد این است که بشقاب آن می تواند در مدل های گرد هشت ضلعی و شش ضلعی و چهار گوش باشد که همراه لیوان در مدل های مختلف رنگی و عروسکی تولید می شود‌. ست بشقاب و لیوان کاغذی در بسته بندی های ده تایی و بیست تایی و سی تایی در بازار با توجه به نیاز بازار عرضه و پخش می گردد و از این طریق در اختیار مصرف کننده قرار داده می شود. ست های تولد بشقاب و لیوان برای انواع کیک و میوه و شیرینی در مهمانی ها استفاده می شود و چون جنس آن از کاغذ است برای سلامتی افراد و محیط زیست بسیار مفید است.

برای صادرات بشقاب لیوان عروسکی چه کنیم

برای صادرات بشقاب و لیوان اگر از ما بپرسند چه باید کنیم باید بگوییم که برای صادرات این محصول باید مستقیم به تولید کنندگان این صنف وصل شویم تا آن را با قیمت مناسب تهیه کنیم. صادرات بشقاب و لیوان یکبارمصرف پذیرایی کاغذی به کشورهای عربی و همچنین به کشورهای اروپایی انجام می شود که دفتر فروش مجموعه باریزان در تهران است و صادرات از راه های زمینی و هوایی صورت می پذیرد. ست های صادراتی در کارتن های ۲۶ پک بیست تایی برای صادرات روانه بازارهای جهانی می شود.

تم های بشقاب و پیش دستی مجلسی چیست

بشقاب و لیوان و پیش دستی های مجلسی در تم های عروسکی فوتبالی و شخصیت های کارتونی و تم های فانتزی جدید تولید می گردد و هر روز با پیشرفت و سرعت دنیای مدرن امروزی تم های جدید وارد بازار می گردد که برای جشن ها و تولدهای شخصی می توانید از آن استفاده نمایید. علاوه بر تم های تولد جعبه و لیوان پاپ کورن از تولیدات مجموعه برای فروش است که همانند بقیه ظروف برای فروش در کارتن و جین های دوازده تایی بسته بندی می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما