لیوان کاغذی 220 سی سی | خرید با قیمت ارزان

لیوان کاغذی 220 سی سی برای سرو چایی و قهوه در کافی شاپ ها استفاده می شود که ۷ انس است و نمونه گلاسه و مات دارد‌.

لیوان کاغذی 220  سی سی

معروف ترین لیوان کاغذی موجود در بازار لیوان کاغذی 220  سی سی است که سایز متوسط لیوان کاغذی محسوب می شود.

از لیوان ۲۲۰ مدل کاغذی در مراسم عزاداری های محرم اگر دقت کرده باشید زیاد استفاده می شود و برای نوشیدن چای و دمنوش می باشد.

لیوان کاغذی 220 سی سی نمونه های رنگی، چاپدار، سفید، متالایز و دوجداره آن وجود دارد که هر کدام مخصوص کاری است.

لیوان کاغذی 220cc یعنی دویست و بیست سی سی آب می گیرد، این لیوان آب خوری بسته های پنجاه تایی دارد و برای شربت آبلیمو استفاده می شود.

ابعاد لیوان کاغذی 220 سی سی

ابعاد لیوان کاغذی 220  سی سی را با توجه به اندازه ۷ انس که مورد توجه کشورهای عربی است اگر بخواهیم باید بر حسب ارتفاع کف و دهانه آن مشخص نماییم.

اندازه و ابعاد تقریبی لیوان ۲۲۰ معمولی :

  • ارتفاع ۸.۵
  • دهانه ۷
  • کف ۵

لیوان کاغذی ۲۲۰ متالایز که برای پک های رنگی تم تولد استفاده می شود و همچنین لیوان دوجداره کاغذی ۲۲۰ سی سی هم دارای این ابعاد است.

لیوان کاغذی 220 سی سی معمولی با کاغذی های مختلف همچون پارس، گلاسه و دستگاه برای تولید لیوان کمی ابعاد آن در حد چند میلیمتر تغییر می کند.

قیمت لیوان کاغذی 220 سی سی

صادرات لیوان کاغذی 220 سی سی با توجه به حجم زیادی که از لیوان ارسال می شود قیمت کمتری را به خود اختصاص می دهد، یکی از کشورهایی که این لیوان به آن صادر می شود عراق است.

مقدار خرید لیوان کاغذی در سایز 220cc ملاک تعیین قیمت این لیوان آبخوری و چای خوری موجود در بازار است که هر چقدر خرید بیشتر قیمت کمتر است.

مواد اولیه همچون رول کف و استروک که برای تهیه لیوان ۲۲۰ سی سی کاغذی استفاده می شود جنس مختلف دارد و همین امر قیمت آن را در بازار متنوع می کند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما