خرید لیوان ذرت مکزیکی کاغذی گیاهی فوم

لیوان کاغذی ذرت مکزیکی چاپ با برند اختصاصی می شود. لیوان فوم و گیاهی یکبارمصرف ۲۲۰ سی سی خریداری می شود. تولید کاسه و ظرف مناسب انواع دسرها برای صادرات برون مرزی انجام می شود.

لیوان کاغذی ذرت

  • 120cc
  • 220cc
  • 180cc

چاپ بر روی لیوان کاغذی ۲۲۰ مخصوص ذرت

انواع لیوان یکی از ظروف یکبارمصرف موجود در بازار است که در انواع مختلف آن تولید می شود و یکی از نمونه های آن برای ذرت مکزیکی موجود در بازار استفاده می گردد که داری سایزهای مختلف می تواند تولید شود.

لیوان دسر عموما در سایز ۱۸۰ سی سی و ۲۲۰ سی سی مخصوص برای فست فود فروشی ها و آبمیوه و بستنی فروشی ها تولید می گردد. ذرت یک دسر خوشمزه است که لیوان آن می تواند کاغذی با رنگ های گیاهی خوراکی تولید شود.

چاپ لیوان فینگر فود و لیوان های بستنی و لیوان مخصوص ارگان های مختلف با برند اختصاصی انجام می گیرد.

لیوان معمولی دو و سه جداره در تمامی سایزها و مدل ها موجود برای اطلاع از طرح و مدل و رنگ بندی با مدیریت تهران در تماس باشید 

ظرف ذرت مکزیکی چاپ با برند اختصاصی می شود. لیوان فوم و گیاهی یکبارمصرف ۲۲۰ سی سی خریداری می شود. تولید کاسه و ظرف مناسب انواع دسرها برای صادرات برون مرزی انجام می شود.

فروش لیوان گیاهی

نمونه ظروف یکبارمصرف گیاهی یکی از محصولات پرفروش در بازار است که از جنس مواد اولیه خوراکی همچون ذرت تهیه شده است

که برای سلامتی ضرر ندارد فروش این لیوان های گیاهی از مرکز عرضه ظروف یکبارمصرف تهران با قیمت های خوب موجود می باشد و در بسته بندی های متنوع پخش می گردد.

ظروف گیاهی که در قسمت پخش مجموعه باریزان در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد لیوان آن برای سرو نوشیدنی های مختلف و همچنین سرو انواع دسر ها بهترین گزینه برای صادرات و فروش داخلی است

و از طریق مرکز باریزان در شهرها و کشورهای مختلف پخش می شود و. اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

  • گیاهی
  • فوم
  • کاغذی

محصولات گیاهی سایزهای مختلف در مرکز پخش باریزان پخش می گردد 

صادرات لیوان فوم برای مکزیکی

آخرین لیوان فوم یکی از لیوان های موجود برای سرو انواع ذرت مکزیکی می باشد که در بسته های ۵۰۰ عددی توزیع و پخش می گردد و در اختیار مصرف کننده قرار داده می شود

قیمت این لیوان های فومی اگر به صورت مستقیم از مراکز عرضه عمده آن تهیه شود ارزان در اختیار خریداران قرار می گیرد.

صادرات فوم به صورت عمده برای انواع مختلف مصارف به کشورهای منطقه همچون کشورهای عربی  و ترکیه و افغانستان از طریق مرزهای زمینی و دریایی انجام می شود

کاسه کاغذی مخصوص ذرت و دسر

کاسه یکبارمصرف کاغذی یکی از محصولات پرطرفدار در بازار رقابت می باشد که نه تنها برای سرو بستنی های مختلف بلکه برای سرو دسر و ذرت در آبمیوه فروشی ها استفاده می شود و فروش عمده این ظروف هم با چاپ عمومی و هم با چاپ اختصاصی توسط تیم تولید مجموعه باریزان انجام می گیرد. کاسه ذرت با طرح بلال روی آن یه محصول منحصر به فرد برای فروش می باشد که به عنوان یک کار تبلیغاتی نیز می توان از آن استفاده نمود.

مدل کاسه کاغذی در سایزهای مختلف از سایز صد سی سی تا ۱۰۰۰ سی سی هم برای بستنی هم دسر هم ذرت هم مرغ سوخاری موجود است 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما