خرید جعبه پیتزا عمده اصفهان پک

خرید جعبه پیتزا عمده با مقوای بهداشتی در مجموعه تولیدی اصفهان پک با ارزانترین قیمت و کیفیت عالی در اختیار خریداران فست فود قرار می گیرد سینگل و جعبه ساندویچ نیز پخش صادراتی می گردد.

خرید جعبه پیتزا عمده بهداشتی

جعبه پیتزا به دلیل اینکه مستقیم با ماده غذایی در ارتباط است لازم می باشد که از مقوایی تهیه شود که کاملا بهداشتی باشد و دارای کد بهداشتی باشد. خرید جعبه پیتزا به صورت عمده از کارخانه های تولیدی به صورت مستقیم می تواند در قیمت نهایی تاثیر بگذارد و جنس را ارزانتر در اختیار رستوران ها و غذافروشی ها قرار دهد. جعبه پیتزا علاوه بر مقوای بهداشتی کرافت با مقوای موج دار ایفلوت نیز تهیه می گردد و سایزهای مختلف را شامل می شود که از میان این سایزها سایر تک نفره و خانواده و مینی جز پرکاربردترین سایزهای موجود می باشد. جعبه پیتزا به صورت بسته بندی های صد تایی موجود است.

جعبه و پاکت های فست فود در مدل های مختلف تولید مجموعه باریزان است. 

جعبه فست فود برای صادرات

جعبه های فست فود که برای صادرات از ایران در اختیار تاجران صادراتی قرار می گیرد شامل جعبه های ساندویچ سوخاری سیب زمینی و جعبه های غذا بیرون بر است که همه با مقوای کرافت و اندلبرد به صورت خام و چاپدار تولید می شود. علاوه بر جعبه پاکت های فست فود با جنس های مختلفی همچون مومی متالایز کرافت صدفی نیز از تولیدات مجموعه این که به صورت کیلویی به فروش می رسد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما