خرید بطری عرقیات | فروش با قیمت مناسب

بطری شیشه ای پت مناسب عرقیات گیاهی در سایز ۵/۱ لیتری مدل چهارگوش با درب پلاستیکی در تهران پخش می شود.

مدل های متنوع بطری مناسب عرقیات با تماس امکان پذیر است.

بطری عرقیات

بطری عرقیات همانطور که از اسم آن مشخص می باشد یک نوع بطری برای بسته بندی عرق های گیاهی است که در مدل های مختلف وجود دارد.

از بطری عرقیات همانطور که از اسم آن کاملا مشخص است برای عرق های گیاهی همچون نعناع، گلاب، آویشن، خارشتر و از این دست در عطاری ها و کارخانه های تولیدی استفاده می شود.

بطری عرقیات به در دو مدل بطری شیشه ای عرقیات و بطری پلاستیکی عرقیات می باشد که از هر دو مدل برای عرقیات می توان استفاده نمود.

برچسب بطری عرقیات که بر روی آن مثل لیبل زده می شود به زیبایی این بطری اضافه می کند.

انواع بطری عرقیات

بطری مخصوص عرقیات گیاهی در انواع مختلف در بازار تولید و مطابق با سلیقه افراد در مورد خریداری قرار می گیرد،

جنس بطری عرقیات گیاهی منجر به تنوع بالای این بزرگی در بازار شده است، شیشه عرقیات گیاهی و بطری پت مخصوص عرقیات برای این مورد استفاده می شود.

بطری چهارگوش کتابی، گرد، شش ضلعی سه نمونه بطری تولید شده برای عرقیات است که کاربرد آن نسبت به سایر مدل ها در بازار مصرف در بین مردم بیشتر است.

چیزی که در مورد بطری مخصوص عرقیات باید بدانیم این است که تنوع سایزبندی در آن وجود دارد، سایز ۵۰۰ سی سی و ۴۰۰ سی سی و ۲۵۰ سی سی و یک لیتری بیشترین سایز پرطرفدار این بطری است.

بطری عرقیات درب پیچی

بطری عرقیات در انواع شکل های مختلف وجود دارد که درب قابل استفاده برای این بطری می تواند فلزی، چوب پنبه، پلاستیکی پیچی باشد که با کاپ حرارتی هم می توان آن را پلمپ نمود.

درب برای بطری مخصوص انواع نوشیدنی های مایع از اهمیت زیادی برخوردار است و بطری با درب پیچی عرقیات درب آن کاملا کیپ می شود و مشکلی از نظر نشتی ایجاد نمی کند.

درب پیچی که برای بطری عرقیات استفاده می شود پلاستیکی در رنگ بندی های سفید، مشکی، قرمز، طلایی و از این دست رنگ ها است که از مواد اولیه خوب ساخته شده است.

قیمت بطری عرقیات

با توجه به جنس بطری، قیمت بطری عرقیات می تواند با هم فرق داشته باشد، اما به طور کلی بطری شیشه ای در این مورد گران تر است.

قیمت بطری با توجه به اینکه خرید عمده باشد یا خرید جزئی می تواند متفاوت در نظر گرفته شود و با توجه به این قیمت های متفاوت در بازار عرضه می گردد.

خرید مستقیم بطری عرقیات از تولید کننده مزیت خوبی که دارد این است که نسبت به روش های خرید دیگر تخفیفات بهتری در مورد قیمت خواهیم داشت.

قیمت گذاری بطری مناسب عرقیات مختلف در بازه های زمانی مختلف متغیر می باشد بنابراین ارائه لیست قیمتی میسر نیست.

خرید بطری عرقیات

خرید بطری عرقیات در دفتر فروش تهران دارای نتیجه خوب می باشد چون از این شهر نسبت به شهرهای دیگر کشور ارسال باربری ها آسان تر و ارزان تر می باشد.

در فصل گلاب گیری در کاشان هجوم خریداران برای خرید بطری عرقیات زیاد می شود و قیمت آن افزایش پیدا می کند پس بهتر است قبل از این فصل بطری خود را تهیه کنید.

توسط فضای مجازی نیز می توان به صورت کاملا آنلاین سفارش بطری عرقیات داد و خرید خود را در زمان کم تحویل گیرد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما