خرید انواع فویل ۳۰ سانتی + قیمت

فویل ۳۰ سانتی، ۲۰ سانتی یک کیلویی خالص و ناخالص دارد که برای آشپزخانه و آرایشگاه و فست فود از آن استفاده می شود.

فویل ۳۰ سانتی

فویل ۳۰ سانتی منظور این است که دارای عرض سی سانت است که به صورت یک کیلویی به فروش می رسد.

فویل آلومینیوم 30  سانتی به نمونه ای از فویل گفته می شود که برای پختن غذا در آشپزخانه استفاده می شود که غذا را در آن می پیچند و آن را داخل فر می گذارند.

فویل ۳۰ سانتی در آرایشگاه ها با ضخامت های مختلف تولید می شود و برای رنگ کردن مو از آن استفاده می شود.

فویل در عرض ۳۰ سانتی برای دور پیچ شدن انواع مرغ سوخاری و همچنین انواع ساندویچ و همبرگر می تواند کاربرد خیلی فراوانی داشته باشد.

مشخصات فویل ۳۰ سانتی

وزن فویل ۳۰ سانتی آلومینیوم یکی از مشخصات مهمی است که در مورد این فویل اهمیت فراوانی پیدا می کند و مشتری ها آن را باید بدانند.

فویل آلومینیوم ۳۰ سانت یک کیلویی است که با توجه به وزن آن با دوک وسط ناخالص حساب می شود و بدون این دوک خالص حساب می شود.

فویل ۳۰ سانتی به صورت طاقه های رول شده می باشد که آن را در عرض و ضخامت های مختلف برش می دهند و تحت عنوان فویل 30 سانتی روانه بازار می کنند.

فویل ۳۰ سانتی در سلفون و همچنین در جعبه بسته بندی می شود که کارتن آنها بیست عددی است و با توجه به این شرایط فروخته می شود.

قیمت فویل ۳۰ سانتی

قیمت فویل ۳۰ سانتی آلومینیوم وقتی که از عمده فروشی ها خریداری شود آنها فویل را با قیمت مناسب در اختیار شما می گذارند.

فویل سی سانت آلومینیم را می توان از بنکداران و عمده فروشی های ظروف یکبارمصرف در سطح شهر با قیمت نسبتا گران تهیه نمود و استفاده کرد.

فویل ۳۰ سانتی در کارخانه های تولیدی ظروف آلومینیومی یکبارمصرف رستورانی تولید و در ضخامت و ارتفاع و متراژ مختلف قیمت گذاری می شود.

برای اینکه از قیمت فویل آلومینیوم ۳۰ سانت اطلاع پیدا کنید با مدیران فروش در دفتر تهران تماس نمایید، قیمت فویل با توجه به بورس آلومینیوم لندن مشخص می شود.

خرید فویل ۳۰ سانتی

اگر قصد خرید فویل ۳۰ سانتی آلومینیم را دارید از طریق تماس تلفنی به صورت مجازی می توانید توسط سایت مربوطه که در گوگل است آن را بخرید.

فویل آلومینیوم ۳۰ سانت و ۲۰ سانت توسط تاجران به مقصد صادرات به کشورهای مختلف همچون روسیه، عراق، افغانستان به صورت عمده خرید می شود.

سایت های فروشگاهی دیجی کالا برای جزئی خرید کردن رول فویل ۳۰ سانتی یکی از سایت های معتبر در این زمینه است که قیمت خرید آن متاسفانه بالا است.

فویل پایون، مانیسا، پارس، هیرو و روناک شرکت های معتبر در زمینه خرید فویل ۳۰ سانتی برای عرضه در بازار پخش می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما