خریدار عمده لیوان یکبارمصرف کاغذی دسته دار

لیوان کاغذی دسته دار خریدار لیوان کاغذی عمده صادرات لیوان کاغذی ۵۰ تایی فروش لیوان کاغذی فست فود قیمت لیوان کاغذی کافی شاپ لیوان کاغذی یکبارمصرف تولید انبوه در تهران شیراز اصفهان برای پخش

خریداران کاغذی می توانند انواع دسته دار و بدون دسته را به صورت عمده و خرده با قیمت های مناسب و رقابتی از مراکز فروش اصلی آن دریافت نمایند. نفوذ ظروف یکبار مصرف در زندگی بشر به سرعت انجام شد و این محصولات توانستند در بخش های مختلف مربوط به حوزه مواد بخشی را به خود اختصاص دهند. ظروف یکبار مصرف پلاستیکی غالبا برای بسته بندی مورد استفاده قرار گرفتند. هر چند انواع ظروف از این جنس تولید می گردند اما ورود ظروف یکبار مصرف کاغذی به این حوزه سبب شد که بیشتر حجم مصرف به این سمت جذب گردد. مقاومت این ظروف در برابر دمای بالا سبب شده که بر خلاف سایر جنس ها بتوان از آنها با خیالی راحت استفاده نمود.

شرکت لیوان یکبارمصرف کاغذی سایز متنوع

لیوان کاغذی با توجه به مواد اولیه بهداشتی که در ساخت آن مورد استفاده قرار می گیرد امروز نسبت به دیگر لیوان ها طرفداران بیشتری دارد که این محصول دارای سایزبندی های متنوع و با کیفیت کاغذ مختلف می باشد و از این طریق فروش عمده می باشد.

لیوان کاغذی معمولی با جنس کاغذی مات و گلاسه و همچنین لیوان دوجداره و سه جداره مدل کرکره هالو صاف و دایاموند چهارخانه در تمامی سایزها موجود می باشد

  • شات یا تست یا ۹۰ سی سی
  • ۱۱۰ و ۱۲۰ سی سی یا دوبل
  • ۱۸۰ سی سی
  • ۲۲۰ سی سی
  • ۳۶۰ سی سی

مدل های لیوان کاغذی دسته دار

  • لیوان کاغذی با دسته کاغذی
  • لیوان کاغذی با دسته پلاستیکی

ساخت لیوان کاغذی یکبارمصرف با چاپ تبلیغاتی

طراحی لیوان برای چاپ اختصاصی توسط تیم طراح انجام می گیرد و بعد از یک هفته کاری لیوان با طرح اختصاصی تحویل شما داده می شود.

برای سفارش با چاپ و لوگوی خود بر روی لیوان کاغذی اعم از لیوان کاغذی معمولی و دو و سه جداره با مدیریت هماهنگ باشید

صادرات لیوان کاغذی دسته دار

صادرات کاغذی بدون دسته و دسته دار با دسته کاغذی و پلاستیکی در مجموعه تولیدی باریزان با قیمت عمده عرضه و پخش و در اختیار بازار تجارت جهانی قرار می گیرد. لیوان کاغذی صد و هشتاد سی سی و دویست و بیست سی سی دسته دار تولید کارخانه با تیراژ عمده است.

صادرات لیوان و ظروف یکبارمصرف کاغذی به کشورهای دیگر با تولید انبوه مجموعه امکان پذیر است. ظروف شامل لیوان ، کاسه ، پیش دستی ، سطل سوخاری می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما