جعبه پیتزا خام | خرید با قیمت ارزان

کارتن جعبه پیتزا ساده، چاپی در سایز تک نفره ۲۰، ۳۲، ۲۷ تولید می شود، جعبه پیتزا عمومی فست فود شیراز مشهد صادرات آن انجام می شود.

جعبه پیتزا خام و سایر مدل های جعبه پیتزا با هماهنگی با مدیریت فروش انجام می گیرد 

جعبه پیتزا خام

جعبه پیتزا خام یک نوع باکس برای بسته بندی پیتزا در فست فود فروشی ها است که می تواند از کارتن با کیفیت های مختلف ساخته شده باشد.

ایفلوت و کرافت دو نمونه از مقواهای خوب برای تولید جعبه پیتزا می باشد که یکی دو لایه و دیگری سه لایه با وزن سنگین مجبور می شود.

جعبه پیتزا عمومی مدل خام و چاپدار جز پرفروش ترین اقلام مورد نیاز فست فود فروشی ها است، جعبه پیتزا خاص مدل خام در نمونه اسلایسی و مثلثی تولید می گردد.

جعبه پیتزا خارجی کاملا خلاقانه طراحی شده است و یکی از باکس های قابل حمل برای بیرون بردن پیتزا می باشد که به همراه سایر جعبه های حمل در تولیدی تهران تولید می گردد.

فروش جعبه پیتزا خام

جعبه پیتزا خام در بیش از ده اندازه مختلف تولید می شود که همه این سایزها مشتریان مخصوص به خود را دارد و با توجه به مدل پیتزا دارای ارتفاع سایز و طول های مختلف است.

فروش جعبه پیتزا رنگی و ساده تک رنگ به صورت بسته های صد عددی می باشد، تهران یکی از مراکز عرضه عمده جعبه پیتزا در دنیای تجارت و صادرات است.

جعبه پیتزا خام فروش خیلی خوبی به همراه سینگل مخصوص پیتزا دارد که نمونه جعبه پیتزا گرد و هشت ضلعی دو نمونه تولید شده خوب این محصول است.

فروش جهانی جعبه پیتزا برای کشورهای عربی یکی از سود آور ترین محصولات برای فروش عمده است.

قیمت جعبه پیتزا خام

قیمت جعبه پیتزا مدل خام و سایر مدل ها تابع شرایط خاصی است که همه آنها باید در نظر گرفته شود تا بتوان قیمت نهایی را مشخص کرد.

در میان انواع جعبه پیتزا، جعبه پیتزا با مقوای سفید ایندلبرد گران ترین نوع جعبه پیتزا در دنیا می باشد که سفارش آن از طریق تولیدی ها صورت می گیرد.

چاپ جعبه پیتزا با آرم و لوگو شرکت مورد نظر به دلیل اینکه اختصاصی و تبلیغاتی در نظر گرفته می شود قیمت آن بیشتر است و این امر باید کاملا مورد توجه سفارش دهنده ها باشد.

اگر جعبه پیتزا خام را به صورت عمده خریداری کنیم کارخانه های تولیدی آن را ارزان در اختیار ما می گذارند.

خرید جعبه پیتزا خام

برای خرید جعبه پیتزا خام راه های مختلفی وجود دارد یکی از آنها مراجعه به دفاتر فروش و نمایندگی های جعبه پیتزا در شهرهای مختلف است.

اصفهان، همدان، ارومیه، تبریز چند نمونه از شهرهای ایران هستند که به عنوان نمایندگی های فعال جعبه پیتزا هستند.

از طریق سایت های فروشگاهی که در اینترنت هستند می توان جعبه پیتزا را آنلاین سفارش داد و از طریق پست آن را درب منزل تحویل گرفت.

هنگام خرید جعبه پیتزا خام این نکته اهمیت دارد که قصد فروش داخلی جعبه را دارید یا برای فروش صادرتی می خواهید آن را تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما