جعبه سوخاری همبرگر قارچ اماده

جعبه سوخاری سه و پنج تکه در تهران و اصفهان به صورت دسته دار به همراه پاک و سطل آن تولید و پخش صادراتی می شود.

جعبه مرغ سوخاری

خرید جعبه مرغ سوخاری

هنگامی که به عنوان یک خریدار قصد خرید انواع مختلف جعبه های مرغ سوخاری را داریم باید به هنگام خرید نکته های مهمی را در نظر بگیریم که خالی از لطف نمی باشد که با فراگیری این نکات بتوانیم جنس بهتری را خرید کنیم.

یکی از مهمترین چیزهایی که هنگام خرید باید توجه نماییم این است که واقعا داریم چند تکه مرغ سوخاری و یا سایر مواد غذایی دیگر همچون تکه های قارچ سوخاری و یا تکه های بال سوخاری را در جعبه بگذاریم، که کارخانه های تولیدی با توجه به این مورد انواع جعبه های دو تکه و ۵ تکه را تولید می نمایند، می توانید برای خرید به مجموعه ما مراجعه و خرید خود را در بسته های صدتایی و با تیراژ عمده تهیه نمایید.

برای دیدن مدل های بیشتر با ما در تماس باشید

از مزیت های متعلقه به جعبه ها می‌توان به خوش دست بودن آن به خصوص برای نوع دسته دار آن اشاره کرد، همچنین یک مزیت دیگری که این جعبه های سوخاری دارد این است که با یک لایه کامل پلی اتیلن پوشانده شده است و به همین دلیل وجود این لایه باعث می شود که روغنی که اینگونه مواد غذایی دارد موقع استفاده پس دادن نشود و ظرف مورد نظر چرب نگردد، به همین خاطر به توان ضد آب و ضد چرب بودن اینگونه جعبه ها را به طور کامل می توان تضمین نمود.

به صورت کلی ظروف کاغذی و مقوایی که برای بسته بندی مرغ سوخاری استفاده می شود به شرح زیر است:

جعبه دو تکه

• جعبه سه تکه

• جعبه پنج تکه

• سینی سالنی

• سطل کاغذی

• کاسه کاغذی

• پاکت چند تکه

سطل مرغ سوخاری

فروش جعبه مرغ سوخاری

تهران به عنوان یکی از مراکز فروش معتبر در زمینه فروش انواع مختلف جعبه های مرغ سوخاری و سایر جعبه های فست فود همچون جعبه های ساندویچ و جعبه های همبرگر و جعبه های سیب زمینی سرخ شده می باشدک، این شهر با داشتن کارگاه های تولیدی زیادی که در این شهر و اطراف این شهر همچون باباسلمان شهریار وجود دارد نمونه های مختلف مناسب فست فود که برای بیرون بر استفاده می شود در این شهر در انواع مختلف با خط تیغ های متنوع برش داده شده است و به صورت آماده مقاله بازار فروش می گردد.

لیوان کاغذی برای نوشیدنی های سرد باید درب نی خور داشته باشد، به همین دلیل لیوان نوشابه های کوکاکولا و پپسی و فانتا که در مجموعه تولید می شود همه حساب های مختلف را برای مشتری نموده است، این لیوان های بزرگ سایز ۵۰۰ و همچنین ۶۰۰ و ۳۶۰ و ۴۸۰ و ۷۰۰ تولید می‌گردد اما ۵۰۰ آن نسبت به بقیه سایزها فروش بیشتری دارد.

جعبه های سوخاری را می‌توان با سفارش به صورت حضوری از دفتر فروش واقع در تهران و همچنین از طریق فروش به صورت اینترنتی دریافت نمایید، یکی از روش های اینترنتی برای اینگونه جعبه سوخاری به صورت زیر می باشد که می توانید با مراجعه به این مجموعه و همچنین شماره تلفن نمایندگی فروش نسبت به خرید آن اقدام نمایند.

پاکت سوخاری نیز یکی از محصولات با کیفیت چاپ رنگی می باشد که تولید آن به عنوان بیرون بر و برای انواع فست فود مناسب می باشد، در این پاکت‌ها می توان تکه های مرغ سوخاری و یا تکه های مختلف پیتزا و سیب زمینی سوخاری و یا هرگونه ماده جامد سرخ شده با سوخاری همچون قارچ سوخاری و میگوی سوخاری را بسته بندی کرد که در دو مدل ساده و دسته دار در جامعه به فروش می رسد.

جعبه سوخاری
جعبه مرغ سوخاری دو تا سه تیکه فست فود و جعبه ساندویچ و پیتزا و پاکت ها

قیمت جعبه مرغ سوخاری

قیمت جعبه های مرغ سوخاری به همراه سایر محصولات جعبه ای به عوامل مختلفی می باشد که با تغییر هر کدام از آنها قیمت جعبه تحت تأثیر قرار می‌گیرد اما آن چیزی که اهمیت دارد این است که ما به صورت مستقیم جعبه را از تولیدی ها خریداری نماییم در قیمت نهایی محصول تاثیر بسزایی دارد، زیرا تولیدی ها جعبه را نسبت به عمده فروشی ها با قیمت ارزان تری در در جامعه پخش می نمایند.

علاوه بر جعبه مرغ سوخاری که با مقوایی که کاملا تمام علامت های استاندارد بهداشتی را دارد نمونه های دیگر جعبه همچون پیتزا از سایزهای مینی و پیکو و خانواده در مجموعه تولیدی تهران به صورت انبوه و در بسته بندی های صد تا دویست تایی برای فروش و روانه بازار می شود.

نمونه از جعبه های تولید شده تا مجموعه به شرح زیر است:

  • همبرگر جعبه
  •  سیب زمینی جعبه
  •  ساندویچ پاکت
  • ساندویچ جعبه
  •  کاغذ مومی
  •  قیف سیب زمینی
  •  و از این دست مواد

ظرف مرغ سوخاری

جعبه سوخاری رفسنجان

 

رفسنجان به عنوان یکی از شهرهای جنوبی در نظر گرفته می‌شود بزرگ تولیدی جعبه سازی برای مواد غذایی بیرون بر را دارد و هر ساله جعبه های بیرون بر غذایی مختلف از این شهر به کشورهای مختلف همسایه صادر می شود، یکی از منطقه هایی که جعبه های ساندویچ به آنجا ارسال می‌شود و از طریق مرزهای زمینی می توان آن را ارسال کرد عراق و سوریه و همچنین کشور ترکیه می باشد. این کشورها به دلیل داشتن مرز مشترک زمینی با ایران از طریق کانتینرهای چند فوت بسته های کاغذی روی هم به این کشور ارسال می گردد.

علاوه بر جعبه سوخاری تولید ایران می باشد سطل سوخاری هم به عنوان یکی از محصولات خوب کاغذی برای بسته بندی انواع مختلف تکه های های مختلف در سایزهایی همچون ۵۰۰ هزار دوهزار و سه هزار سی سی تولید می گردد که می توانید با مراجعه به دفتر فروش تهران نسبت به ارتفاع، دهانه و کف های سوخاری اطلاع پیدا نمایید و خرید خود را ثبت کنیدا، کارگاه ها و صنعت های سوخاری با امکان تولید چاپ و برند اختصاصی که بر روی آن در نظر گرفته شده است می تواند یک کار تبلیغاتی شیک برای مجموعه هایی که قصد تبلیغ بلند خود را بر روی سطح سوخاری داران باشد همچنین درب کاغذی و درب پلاستیکی برای این مدل ظروف در نظر گرفته شده است مانع از سرد شدن ماده غذایی در طول حمل و نقل بر می گردد و به عنوان یک مزیت بزرگ برای نمونه در نظر گرفته می شود.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما