تولید پیش دستی کاغذی مربع گرد

پیش دستی کاغذی یکبارمصرف در مدل های گرد چهار گوش شش ضلعی با کاغذی ایندلبرد و متالایز رنگی با سایزهای مختلف در تهران تولید و پخش عمده در دنیای فروش به همراه لیوان می شود.

پیش دستی کاغذی

 بشقاب کاغذی تولد قیمت ارزان

برای تولد از بشقاب کاغذی در مدل های مختلف برای سرو انواع مختلف کیک و میوه و شیرینی استفاده می شود که این مدل ها کاملا به سلیقه افراد بستگی دارد که از چه مدلی استفاده نمایند و از چه کاغذی، کاغذ پارس یا کاغذی که ایندلبرد است می تواند نمونه های مختلفی برای جنسی که بشقاب از آن تولید می شود باشد.

چرخه تولید این محصول کار سختی نیست و نیاز به مهارت زیادی نمی خواهد و بیشتر افراد مبتدی به راحتی می توانند با خرید مواد اولیه که شامل کاغذ پیش دستی و سلفون و کارتن برای بسته بندی آن است توسط دستگاه این محصول را تولید و یک شغل برای خود راه اندازی نمایند.

 بشقاب کاغذی تولد قیمت ارزان

صادرات پیش دستی کاغذی به مقصد کشورهای عربی همچون عراق و افغانستان بیشتر از کشورهای دیگر رواج دارد و در ایران این محصول با فروش صادراتی خوبی مواجه است که یک شغل تجاری برای تاجران محترم در نظر گرفته می شود.

 

وزن بشقاب های کاغذی تولید شده نشان از کیفیت خوب این محصولات دارد که با توجه به هزینه ای که خریدار می تواند بپردازد وزن های مختلف آن به فروش می رسد.

یکی از مهمترین خصلت های این ظروف این است که با یک روکش سلفون مانند پوشانده شده و همین روکش مانع از خیس شدن کاغذ هنگامی که مواد دارای رطوبت را در داخل آن قرار می دهیم می شود.

  • بشقاب  کاغذی در دو سایز گرد و مربع تولید
  • مدل های پیش دستی کاغذی متالایز مجلسی عروسکی
  • تعداد در کارتن 2000
  • طرح ها رندوم می باشد

تولید لیوان و پیش دستی کاغذی 19*19

این مدل بشقاب کاغذی یکبارمصرف که برای صادرات به کشورهای همسایه در مجموعه فروش کاغذی ها تولید می گردد دارای ابعاد کرد و مربع می باشد که در تنوع طرح و بسته بندی در بازار عرضه می گردد. برای خرید این نوع پیش دستی ها جهت صادرات با توجه به بازه زمانی و حداقل میزان خرید باید با مدیریت مجموعه هماهنگی های لازم انجام گیرد.

جنس بشقاب کاغذی :

  •  ساده 
  •  با روکش متالایز 
  • طلاکوب 
  • پاستیلی

لیوان کاغذی نیز در شرکت ما واقع در تهران تولید می شود که انواع مدل های تک جداره و دوجداره و سه جداره را شامل می شود که از بشقاب و لیوان های بیرون بر درب دار می توان برای کافی شاپ ها استفاده نمود. اسپرسو و قهوه در لیوان دوجداره و کیک خیس در بشقاب کاغذی سرو می شود

پیش دستی لیوان متالایز

تولیدات شرکت

  • لیوان
  • بشقاب
  • کاسه
  • سطل
  • سینی

بشقاب و پیش دستی کاغذی در بندرعباس و کرمان

ظروف یکبارمصرف کاغذی شامل انواع لیوان و بشقاب و کاورهای کاغذی و سطل و پیاله ها و پاکت های کاغذی می شود که در مجموعه تولیدی باریزان به فروش عمده می رسد. برای اطلاع از سایر ظروف و محصولات یکبارمصرف کاغذی با مدیریت مجموعه در تماس باشید و یا از طریق لینک های آبی رنگ در متن به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

تولید انواع بشقاب  کاغذی به همراه لیوان کاغذی سطل کاغذی دیس کاغذی در مجموعه فروش ظروف کاغذی یکبارمصرف به صورت عمده عرضه می گردد.

مدل های پیش دستی گرد چهار گوش شش ضلعی 

مقوایی بودن بشقاب ها منجر به فروش گران آن در بازار رقابت می شود اما با این حال این دسته هم مشتریان خاص خود را دارد در عروسی ها و همچنین در رستوران ها و تالارهای پذیرایی از این بشقاب ها استفاده انبوهی می شود

پیش دستی یکبار مصرف کاغذی رنگی
پیش دستی یکبار مصرف کاغذی رنگی

کارد چنگال جعبه های پاپ کورن و لیوان کاغذی و همچنین یک دستی این مدل پاستیلی رنگی هم جز تولیدات است که در جین های دوازده عددی به بالا فروش خوبی در بازار مصرف کننده دارد. رنگ های سرمه ای و کرم رنگ و سبز و قرمز و نارنجی جز رنگ های پرطرفدار می باشد

  بشقاب لیوان کاغذی خرید عمده

اینکه بشقاب به صورت عمده و با جزئی خریداری شود کاملا به تولید کننده آن و کارخانه هایی که آن را در همه شهرستان ها پخش می نمایند دارد اما در خرید عمده چیزی که واضح و مشخص می باشد تخفیف خوبی است که برای قیمت گذاری بشقاب در نظر گرفته می شود.

با طلاکوب مردم قسمت داخلی بشقاب جلوه بصری خاصی به محصول می توان داد که زیبایی دوچندان آن را بیشتر می کند بشقاب های هپی برس دی چند ضلعی از نمونه های طلاکوب خوب بازار است که هم بر روی کاغذ سفید و هم بر روی مدل های رنگی انجام می شود .

  • خرید پیش دستی کاغذی یکبارمصرف در دفتر فروش تهران
  • ارسال پیش دستی کاغذی به سایر شهرستان ها از طریق باربری انجام می گیرد.

انواع پیش دستی کاغذی تولید شده در مجموعه به صورت تک و همراه لیوان به صورت پک به فروش می رسد . دیدن تمام مدل ها با هماهنگی با مدیریت فروش میسر می باشد. 

قابل توجه عمده فروشی های وسایل و لوازم تولد و همچنین قنادی های سراسر کشور که از بشقاب کاغذی برای فروش در مجموعه خود به صورت عمده استفاده می نمایند شما می توانید با خرید پک های ده و بیست تایی تم‌های تولد و سایر تم‌ها از قسمت تولید مجموعه و همچنین سایر وسایل تولد از قسمت بازارگانی و پخش مجموعه اجناس خود را تهیه نمایید.

جنس های مختلف وارداتی برای مراسم تولد شامل انواع مختلف بادکنک ها و شمع های تولد می باشد که همزمان آنها را هم می توانید خرید کنید و در هزینه های جاری محصولات صرفه جویی نمایید.

ارسال بار به شهرستان های اصفهان مشهد همدان اردبیل کرمان خوزستان کیش تبریز شهرضا آبادان رشت مازندران و سرتاسر استان های ایران از طریق باربری امکان پذیر است و بسته بندی به صورتی است که کمترین آسیب در باربری به کالای مورد نظر وارد می شود.

اندازه 17*19 و 19*19 دو سایز معروف و مشهور برای بشقاب های کاغذی است که تولید کنندگان نسبت به فروش این محصول اقدام به تولید آن می کنند و برای خرید قالب تولید پیش دستی و همچنین دستگاه مورد نظر هم می توانید با مدیریت تولید در ارتباط باشید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما