تولید لیوان آبخوری یکبارمصرف پ پ پلاستیکی در تهران

لیوان پ پ یکبارمصرف در مرکز تولید باریزان در تهران تولید می شود. لیوان پلاستیکی سبک و سنگین با قیمت ارزان پخش می شود. لیوان در بسته های ۵۰۰ تایی با سایز ۱۸۰ و ۲۰۰ سی سی با رنگ شفاف صادر می گردد

صادرات لیوان یکبارمصرف پ پ

لیوان پ پ یا پلی پروپیلن یکبارمصرف یکی از لیوان های پرکاربرد در صنعت صادرات لیوان به عراق است که در بسته بندی های ۵۰۰ عددی با وزن های مختلف سبک و سنگین همچون وزن های ۵۰۰ و ۶۰۰ و ۸۰۰ و ۱۰۰۰ گرمی در بازار صادراتی پخش عمده می گردد.

برای صادرات لیوان پ پ یکبارمصرف به کشورهای دیگر این نوع لیوان به همراه مدل های لیوان های کاغذی از دفتر فروش مجموعه تولیدی باریزان واقع در تهران ارسال می شود که یک مجموعه کامل از محصولات صادراتی از طریق ارسال بار در این مرکز به صورت عمده انجام می گیرد.

لیوان پ پ صادراتی نه تنها به کشورهای عربی همچون کشور عراق و کویت و امارات بلکه به کشورهای دیگر همسایه همچون صادرات به کشورهای افغانستان و پاکستان و از این قبیل کشورها نیز لیوان صادر می شود.

قیمت لیوان پلاستیکی شفاف یکبارمصرف

لیوان پلاستیکی یکبارمصرف با توجه به مواد اولیه ای که در ساخت آن تولید می شود دارای رنج های قیمتی مختلف است و همچنین علاوه بر جنس مواد آن چیزی که منجر به تفاوت قیمتی این محصول می گردد علاوه بر مواد اولیه سایز بندی لیوان و درب دار بودن و درب دار نبود آن است.

انواع لیوان های پلاستیکی پ پ و پت با سایزبندی و رنگ‌بندی و با درب و بدون درب مناسب پذیرایی و آبمیوه بستنی فروشی ها موجود است 

لیوان پ پ و همچنین لیوان های پت در مرکز پخش شرکت به همراه لیوان یکبارمصرف آیس پک با درب حبابی و درب تخت محصول نوشیدنی های سرد در رنگبندی و طرح و مدل های متنوع در مجموعه باریزان به فروش می رسد و به صورت عمده پخش می گردد

لیوان و جام یکبارمصرف

فروش لیوان ۲۰۰ سی سی آبخوری

لیوان ۱۸۰ و ۲۰۰ سی سی آبخوری از جمله پرفروش ترین لیوان های پلاستیکی پ پ موجود در بازار است که به صورت عمده پخش داخلی و صادراتی می گردد این نوع لیوان ها به خصوص در ایام محرم و صفر عمده فروخته می شود و برای سرو نوشیدنی های خنک استفاده می گردد.

لیوان آبخوری نه تنها به عنوان یک لیوان پرمصرف شخصی محسوب می شود بلکه این لیوان از تمامی فست فود فروشی ها و همچنین آبمیوه فروشی ها تحت عنوان لیوان آبمیوه خوری دوغ خوری و از این قبیل موارد فروخته می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما