تولید جعبه بیرون بر غذا مناسب رستوران برای ظروف آلومینیوم تک پرسی به همراه سینی ‌

جعبه غذای بیرون بر با مقوای بهداشتی کرافت برای حمل مواد غذایی که در ظرف های یکبارمصرف سرو می شود مثل آلومینیوم و فوم به صورت تک پرس و دو پرسی و چهار پرسی در مجموعه کارخانه سینی مقوایی تهران تولید می گردد

جعبه های بیرون بر غذا کرافت برای ظروف چند پرسی

جعبه های بیرون بر که برای استفاده و حمل ظروف یکبارمصرف استفاده می گردد باید از جنس مقوای محکم باشد به همین خاطر مقوای سه لایه کرافت بهترین گزینه برای اینکار است . غذاهایی که در ظروف سرو می شود توسط جعبه و پیک موتوری حمل می گردد. جعبه های فست فود شامل جعبه پیتزا از سایز پیکو تا خانواده را شامل می شود که با مقوای کرافت و ایفلوت در اختیار بازار مصرف قرار می گیرد .

تولیدات مجموعه باریزان پک :

  • جعبه غذا
  • جعبه فست فود
  • پاکت فست فود

سینی حمل ظروف آلومینیوم و فوم

سینی های حمل غذا برای ظروف یکبارمصرف آلومینیومی و فومی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد از این سینی ها همچنین در کافی شاپ ها برای محصولات نوشیدنی نیز میشه استفاده کرد . جعبه های ایفلوت به دلیل استحکام سه لایه بودن برای بیرون بر مناسب می باشد ‌.

برای چاپ اختصاصی

  • طرح با فایل باز ارسال
  • دو الی سه هفته کاری زمان

صادرات انواع جعبه و سینی مقوایی غذا

سینی های مقوایی به دو صورت صادر می شود . اولا سینی های مقوایی که بهداشتی و برای اینکه مستقیم غذا داخل اون سرو بشه . و دوم سینی های شیرینگ شده که برای بسته بندی غذا ها مناسبه و برای ظروف آلومینیومی و فومی کاربرد دارد . جعبه غذایی که برای بیرون بر استفاده می شود دارای سایزبندی است .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما