تولیدی متالایز ساندویچی چاپدار و پاکت کیسه همبرگر مومی کرافت در مرکز فروش یکبارمصرف

پاکت ساندویچ کرافت چاپ کیسه ساندویچی متالایز فروش کیسه متالایز همبرگری چاپدار قیمت پاکت مومی ساندویچ در مرکز تولید جعبه فست فود در تهران صادرات انواع پاکت و جعبه های ساندویچ و سوخاری

چاپ پاکت ساندویچ کرافت

متالایز ساندویچی که به عنوان یک نوع پاکت برای بسته بندی ساندویچ و همبرگر مورد. استفاده قرار می گیرد در سایزهای مختلف در نوع خام و چاپدار در مجموعه تولیدی باریزان عرضه می گردد و در اختیار بازار فروش قرار داده می شود. به طور کلی پاکت هایی که برای فست فود مورد استفاده قرار می گیرد به همراه کاغذی های فست فود و جعبه های فست فود در مجموعه تولید می گردد.

پاکت ساندویچ یکی از پرکاربردترین پاکت های مخصوص ساندویچ است که در فست فود فروشی ها به صورت عمده به فروش می رسد و دراختبا مصرف کننده قرار می گیرد. متالایز ساندویچ دارای ابعاد گوناگون در کیسه های مختلف کیسه های ده و بیست کیلویی توزیع و پخش و در اختیار مصرف کننده قرار میگیرد. جعبه ساندویچ و پاکت ساندویچ مومی تولید مجموعه است.

مدل های پاکت های کرافت فست فود برای ساندویچ همبرگر غذا سوخاری پیتزا در نوع خام و چاپدار تولید می شود ‌. جزییات محصولات با هماهنگی با مدیریت و توجه به لینک های متن 

انواع جعبه های فست فود و پاکت

جعبه و پاکت های مخصوص فست فود که برای بسته بندی خوراکی هایی همچون ساندویچ و همبرگر و پیتزا و سوخاری و پیتزا مورد استفاده قرار می گیرد در مجموعه تولیدی با قیمت ارزان به صورت ساده و چاپدار و همچنین چاپ اختصاصی در اختیار بازار فروش قرار داده می شود که در زیر به چند نمونه تولید شده که در مجموعه پخش می گردد اشاره می کنیم .

محصولات و پاکت های ساندویچ و همبرگر در نوع متالایز مومی کرافت نایلکس صدفی در مدل و سایزهای مختلف به همراه انواع کاغذ و جعبه های فست فود با. هماهنگی با مدیریت فروش دفتر تهران امکان پذیر است.

نمونه های مختلف پاکت های رپینگ فست فود :

  • پاکت های مومی
  •  کرافت
  •  متالایز
  •  نایلکس
  •  صدفی
  •  طلق دار پنجره دار
  • برای ساندویچ و همبرگر و سوخاری و پیتزا
  •  در نوع خام و چاپدار است
پاکت همبرگر کرافت
پاکت ساندویچ کرافت ساده و چاپدار در سایز10*15*27 و 5*10*39 برای ساندویچ و همبرگر تولید می شود

صادرات پاکت کاغذی فست فود

صادرات محصول مخصوص بسته بندی اقلام فست فود همچون ساندویچ و همبرگر مثل متالایز ساندویچی چاپی با بستن قرارداد قبلی با مجموعه تولید امکان پذیر است. در میان پاک های ساندویچی می توان به پاکت های مومی و کرافت ‌‌و نایلونی و صدفی و پنجره دار اشاره نمود.

جعبه ها و ظروف و پاکت های مخصوص پیتزا سوخاری سیب زمینی همبرگر ساندویچ در مجموعه تولیدی تهران با مدل های متنوع همراه چاپ اختصاصی و عمومی برای صادرات در اختیار مصرف کننده به صورت عمده قرار می گیرد. مجموعه تولیدی تهران با ظرفیت صادراتی این محصول گام بزرگی در جهت صادرات این محصول به کشورهای دیگر برداشته است. برای خرید و نحوه بستن قرارداد و دیگر موارد با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما