توزیع جعبه غذا تک و دو پرسی رستورانی

جعبه غذا رستورانی تک و دو پرسی برای ظروف آلومینیومی و فوم به همراه سینی های مقوایی فست فود و بستنی در مرکز توزیع باریزان در تهران صادر می شود

خرید جعبه غذا رستورانی کرافت بیرون بر

جعبه غذای رستورانی هم برای ظروف فوم و هم برای ظروف آلومینیوم به صورت تک پرسی و دو پرسی و سه و چهارپرسی موجود است جنس مقوای این جعبه ها مقوای ایفلوت به رنگ قهوه ای کرافت است که به صورت درب پیتزایی باز و بسته می شود.

جعبه های غذا به صورت باز شده در بسته بندی های دویست عددی روی هم قرار می گیرد و برای پخش در سراسر بازار در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. جعبه غذا یکی از محصولات پرمصرف تمام رستوران ها و مغازه های مختلف سرو غذا است و برای صادرات به کشورهای مختلف می توان از این جعبه ها استفاده نمود.

انواع سینی و جعبه های بیرون بر رستورانی و کافی شاپی در مرکز پخش تهران وجود دارد که اطلاعات از شکل ظاهری و سایر موارد با هماهنگی با مدیریت انجام پذیر است  

سینی مقوایی بستنی سایز کوچک

انواع سینی فست فود و آبمیوه

سینی های مخصوص فست فود برای حمل داخل سالن استفاده می گردد این سینی های با لبه هستند و برای سرو ظروف غذا و همچنین کاسه های خورشتی و لیوان های مختلف استفاده می گردد و به صورت سایزهای مختلف در بازار موجود است.

سینی های فست فود و آبمیوه را باید از دفتر فروش مجموعه که علاوه بر سینی انواع مختلف جعبه های فست فود همچون جعبه پیتزا و جعبه های ساندویچ را دارد خریداری کنیم در این مجموعه یک پکیج کامل از سینی و جعبه های فست فودی و آبمیوه فروشی برای پخش در اختیار تمام بازار قرار می گیرد

سینی جالیوانی مقوایی چهار تایی ساده

فروش سینی کافی شاپ مقوایی

سینی های آبمیوه و بستنی قیفی و بستنی کاسه ای مخصوص کافی شاپ ها در مجموعه جعبه و سینی های مقوایی باریزان عرضه و پخش می شود. سیمی دوتایی و چهار تایی حمل لیوان های دوجداره کافی شادی نیز در مجموعه دفتر تهران وجود دارد.

سینی و جعبه لیوان کاغذی به همراه انواع هولدر و نگهدارند لیوان و کاسه کاغذی در سایزهای مختلف موجود است همچنین لیوان دوجداره درب دار برای نوشیدنی های کافی دار در سه سایز صد و بیست و دویست و بیست و سیصد و شصت سی سی وجود دارد‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما