کارخانه تولید مواد اولیه لیوان کاغذی یکبارمصرف شامل استروک رول کف سلفون

مواد اولیه لیوان کاغذی یکبارمصرف تهیه کاغذ استروک لیوان کاغذی تامین رول کف لیوان کاغذی مات و گلاسه راشا پارس پک رویال حنظلی پاپیروس تهیه سلفون بسته بندی کارتن برای سایزهای ۹۰ شات ۱۲۰  دوبل ۲۲۰ ۳۶۰ سی سی با قیمت ارزان در مرکز خرید تهران. فروش مواد اولیه لیوان یکبارمصرف کاغذی مستقیم از کارخانه تولیدی انجام می شود.

فروش مواد اولیه برای تولید لیوان کاغذی

برای تولید هر محصولی قبل از هر اقدامی و راه اندازی هل کسب و کاری باید به این مورد توجه کرد که مواد اولیه را در قسمت عالی و با کیفیت و با نظم خاصی بتوان تهیه نمود . لیوان یکبارمصرف کاغذی برای تولید نیاز به مواد اولیه همچون کاغذ استروک و رول کف و سلفون و کارتن برای بسته بندی ان دارد . استروک  لیوان زنگان کاغذی در پالت های چند هزاری و به صورت دانه ای فروخته می شود که می‌تواند خام و یا چاپدار باشد. هل سایز لیوان کاغذی تعداد استروک متفاوت دارد. سلفون و رول کف به صورت کیلویی و در طاقه های مخصوص به فروش عمده می رسد. سایزهای لیوانی که مواد اولیه آن در مجموعه تولیدی باریزان در اختیار کارگاه های تولید لیوان یکبارمصرف کاغذی قرار می گیرد شامل سایز ۹۰, ۱۱۰،۱۸۰,۲۲۰,۳۶۰ می باشد. کیفیت مواد اولیه لیوان کاغذی یکبارمصرف با هم فرق دارد.

کاغذ استروک و رول کف و سلفون بسته بندی برای تمام سایزهای لیوان کاغذی با کیفیت های مختلف توسط مجموعه تولیدی صورت می پذیرد.

صادرات استروک لیوان یکبارمصرف کاغذی

کشورهای همسایه همچون کشور عراق و ترکیه کاغذ برای مصرف لیوان کاغذی را به صورت شیت شده و کیلویی خریداری می نمایند که مجموعه با امکان صادرات این محصول به کشورهای دیگر گام موثری در تجارت خارجی این محصول برداشته است. مواد اولیه لیوان کاغذی یکبارمصرف از جنس های مختلف تهیه می گردد.

شرکت علاوه بر تامین مواد اولیه لیوان کاغذی در زمینه فروش ظروف یکبارمصرف کاغذی شامل لیوان کاسه پیاله ای پیش دستی و سطل سوخاری در سایزهای مختلف با کیفیت های متنوع فعالیت دارد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما