کارخانه تولید ملحفه روتختی اسپان باند یکبارمصرف

روتختی اسپان باند  تولید روتختی بیمارستانی یکبارمصرف رول و پد فروش ملحفه کشدار بیمارستانی قیمت گان بیمارستانی در تهران صادرات بلوز شلوار بیمارستانی پخش کلاه اسپان باند بیمارستانی

یکی از لوازم بهداشتی و یکبارمصرف در بیمارستان ها ملحفه های یکبارمصرف و همچنین کلاه و لباس مخصوص بیمار و همچنین لباس های مخصوص پزشکان و پیراپزشکان و کادر درمان و خدمات می باشد. ملحفه های مخصوصی که برای اینکار استفاده می باشد صداب است و برای صادرات به کشورهای دیگر بسیار پرکاربرد می باشد. روتختی اسپان باند یکی از ملحفه های پرکاربرد برای تخت های بیمارستانی است.

مشخصات روتختی یکبارمصرف پزشکی

روتختی یکبارمصرف پزشکی که از جنس اسپان باند می باشد ضد آب است و در تمام مراکزی که نیاز به روتختی های ملحفه ای یکبارمصرف است مثل بیمارستان ها و آرایشگاه ها و هتل ها و کل مراکز درمانی . درمانگاه ها و حتی داروخونه ها و مطب پزشکان مورد استفاده قرار می گیرد و از مشخصات آن اگر بخواهیم نام ببریم به خاصیت یکبارمصرف مصرف بودن و صد آب بودن آن باید اشاره نماییم که مزیت قابل ملاحظه ای برای بیمارستان ها و مراکز درمانی برای بیمارانی که نیاز به ملحفه یکبارمصرف برای تعویض دارند می باشد. همچنین این نوع ملحفه ها به علت مسایل بهداشتی و مراقبتی در آرایش گاه ها و مراکزی که نیاز به بهداشت فردی دارد بیشتر مورد استفاده مخاطب قرار می گیرد. روتختی های یکبارمصرف عموما به یه دسته پارچه ای و نایلونی و اسپان باند ضد آب تقسیم بندی می شود که نوع اسپان باند و نایلونی آن یکبارمصرف است و بیشتر مورد استفاده در مراکز و درمانگاه ها و بیمارستان ها می باشد. ملحفه یکبارمصرف یک نفره و دونفره بدون ساده  و کش دار تولید می شود که برای اینکه به تخت وصل شود مخصوصا برای بیمارانی که قدرت حرکت ندارن. و راحتی استفاده برای آنها بیشتر از نوع کشدار آن بیشتر استفاده می گردد. مشخصات ظاهری روتختی های بیمارستانی این این است که تب جنس اسپان باند برحسب گرمای مختلف و دارای سایزبندی مختلف در رنگ های متنوع تولید می شود.

روتختی گان شلوار و کلاه یکبارمصرف اسپان باند دارای گرماژ و سایز و رنگ و بسته بندی متنوع و قیمت مناسب است که برای اطلاع از جزییات با مدیریت در تماس باشید.

صادرات ملحفه یکبارمصرف ضدآب بیمارستان اسپان باند

صادرات وسایل و لوازم یکبارمصرف پزشکی به کشورهای حوزه خلیج فارس و همچنین به کشورهای اروپایی یکی از رسالت های تولیدی در مجموعه است که در تیراژهای بالا با امکان تولید این محصول در زمینه صادرات جهانی سهم به سزایی را میتواند ایفا نماید. ملحفه های ضد آب بیمارستانی یکبارمصرف است که به همراه گان و شلوار مخصوص بیمار و کلاه یکبارمصرف لبه کشدار توزیع می شود. برای اطلاع از چگونگی صادرات این محصول و همکاری با کارخانه تولیدی با مدیریت در تماس باشید و از مزیت های قابل تولید در مجموعه آگاهی نمایید

مدل مانتو شلوار بیمارستانی در مرکز خرید تهران

مجموعه تولیدی اقلام تن پوش بیمارستانی یک مجموعه کامل است که شامل شلوار بیمارستانی و گان مخصوص بیمار و روتختی و کلاه است که همه از جنس اسپان باند و در رنگ بندی های متنوع با تولید انبوه تولید می شود. خرید عمده محصولات یکبارمصرف بیمارستانی در مجموعه فروش با قیمت مناسب و کیفیت برتر عرضه می شود. روتختی اسپان باند علاوه بر بیمارستان در سایر مراکز مثل آرایشگاه ها و درمانگاه ها و هتل ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.  قبل از ورود به بیمارستان برای بیماران اولین چیزی که شما را هدایت به آن سمت می کنند خرید مانتو شلوار یا همان گان و شلوار یکبارمصرف است که پوشیدن آن برای تمام بیماران چه آنهایی که عمل جراحی دارند و چه آنهایی که نیاز به بستری شدن و آزمایش دارند می باشد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما