کارخانه تولید سفره کاغذی مجلسی در تهران

کارخانه تولید سفره کاغذی و همچنین سفره های نایلونی و پلاستیکی در تهران است. سفره کاغذی در سال ده متر یا دوازده متر مربع تولید می شود. کدام مرکز تولید سفره را با قیمت ارزان توزیع می کند. سفره های یکبارمصرف در مجموعه باریزان تولید می شود.

کارخانه تولید سفره کاغذی در تهران سفره کاغذی را با قیمت مناسب در تیراژ عمده در اختیار مصرف کننده داخلی و صادراتی قرار می دهد.

مشخصات سفره یکبارمصرف کاغذی

سفره کاغذی که در مجموعه فروش باریزان عرضه و پخش می شود با قیمت عمده در بازار تجاری پخش می گردد. سفره های یکبارمصرف کاغذی در مدل های سفید و طرحدار و گلدار ده و دوازده متری عرضه می شود. خرید سفره کاغذی در کارتن های ۲۷ عددی مستقیم از انبار مرکزی تهران در قیمت نهایی این محصول تاثیر زیادی دارد.

انواع مختلف سفره های یکبارمصرف تولید شده در مجموعه :

  • سفره نایلونی در متراژ و وزن های متنوع
  • سفره های تشریفاتی حریر طلاکوب شیشه ای

برای مشاهده انواع سفره یکبارمصرف و طرح ها و مدل های موجود با مدیریت فروش در تماس باشید .

صادرات سفره کاغذی به عراق

چیزی که برای صادرات به دیگر کشورها در مجموعه تولیدی باریزان از اهمیت به سزایی برخوردار است قیمت مناسب و تعهد کاری و همچنین کیفیت مواد اولیه در ساخت سفره های یکبارمصرف می باشد که موجب شده تا این مجموعه در زمینه صادرات محصول صادراتی به عنوان یک قطب بزرگ شناخته شود.

 

نحوه خرید سفره کاغذی یکبارمصرف

برای خرید انواع سفره های یکبارمصرف تولید شده در مجموعه می توانید از طریق دفتر فروش تهران و همچنین ارسال بار از طریق باربری اقدام نمایید و این محصول را با قیمت ارزان و کیفیت مناسب خریداری نمایید.

محصولات تولید شده در مجموعه که روانه بازار پخش می شود:

  • مدل های مختلف سفره
  • توکابینتی های یکبارمصرف
  • انواع فریزر و زیپ کیپ
  • زباله و نایلکس

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما