کارخانه تولیدی صفحه زیر کیک سفید مقوایی چوبی

صفحه کیک سفید کارخانه تولید زیر کیکی مقوایی خرید عمده زیر کیکی چوبی ام دی اف قیمت سینی زیر کیک طلایی و نقره ای صادرات زیر کیکی سه میل رنگی قرمز و طرح دار فروش سینی مخصوص کیک و زیر دسری و صفحه پلکسی در تهران

صادرات صفحه کیک سفید چوبی و مقوایی

صفحه های زیر کیک از سه جنس مقوایی پلاستیکی و چوبی ام دی اف ساخته شده است که در مجموعه تولیدی زیرکیکی نوع مقوایی و ام دی آف آن در سایزبندی های مختلف تولید می گردد. یکی از نمونه های زیرکیکی پرمصرف در بین قنادان و شیرینی پزان سینی زیر کیک سفید است.

سینی زیر کیک سفید مقوایی با نوار چسب دور و بدون نوار چسب در سایزهای مختلف و همچنین با دالبر و دسته و بی دالبر صاف و بدون دسته امکان تولید دارد.

صفحه کیک چوبی سفید ام دی اف با کیفیت ملامینه و پرینتی تولید می شود و دارای ضخامت یه میلیمتر برای کیک های معمولی و 6 میلیمتر برای کیک های سنگین قنادی است.

خرید عمده زیرکیکی سفید mdf

زیر کیکی های چوبی ام دی اف کاملا بهداشتی و ضد خش و با قابلیت شستشو به صورت تک رویه و دو رویه تولید می شود و در بازار پخش می گردد. زیر کیکی های ام دی اف چوبی با قابلیت تولید در رنگ های مختلف به صورت لبه ساده و دالبر و به صورت دسته دار و بی دسته در رنگ بندی های مختلف و سایزهای متنوع تولید می شود.

انواع زیر دسری و پلکسی و سینی قنادی

زیر دسری به صورت قلب و گل و دایره زده می شود و همچنین صفحات پلکسی در بیش از چهل سایز مختلف از ۱۰ تا ۳۰ به فاصله نیم سانت ال عر کدام از زیرکیکی ها زده می شود. قیمت صفحات کیک و پلکسی مخصوص قنادی و شیرینی پزی مناسب و کیفیت آن مورد قبول می باشد.

صفحات کیک مقوایی چوبی و مقوایی و همچنین صفحات پلکسی و زیر دسری مدل گرد مربع مستطیل دارد و دارای ضخامت و مدل ها و رنگ بندی های متنوع است برای اطلاع از جزییات با مدیریت دفتر تهران در تماس باشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما