پک جدید بطری شیشه ای تزئینی قلب مستقیم از تولید

بطری شیشه ای تزئینی قلب و حباب و اشک در مجموعه تولیدی باریزان با قیمت مناسب به فروش عمده می رسد. بطری دکوری تزئینی ولنتاین به عنوان هدیه و همچنین بطری های شیشه ای محصول نوشیدنی در کافه ها در این مجموعه صادر می گردد. بطری و جار های شیشه ای که مخصوص مصرف و همچنین برای دکوری هستند در این مجموعه تولید انبوه می گردد.

انواع بطری شیشه ای تزئینی اشکی و حباب

اگر بخواهیم برای تزیین از بطری های شیشه ای استفاده نماییم این گونه بطری ها 🧴🧴با توجه به شکل آن که می توان ساده و یا قلبی و حباب و استوانه و گرد و کتابی و …‌ باشد و همچنین درب آن که بطری های شیشه ای اکثرا به صورت درب چوب پنبه ای تولید می گردد می توان تقسیم بندی نمود.

موارد مصرف بطری های شیشه ای :

  • جهت موارد نوشیدنی های طعم دار و گاز دار
  • به جهت تزیینی و دکوری 
  • موارد مصرف آن هم شخصی و مهمانی و کافی شاپ و پر کردن با مواد تزیینی دکوری است
  • ….

درب بطری های شیشه ای چوب پنبه ، فلزی استیل ، پلاستیکی پیچی 

عکس نمونه های مختلف بطری تزئینی کوچک

ما به عنوان چند نمونه انتخابی مدل های قلبی و اشک و حبابی را در این مقاله میگذاریم اما برای دیدن مدل های بیشتر لازم است به پیج مجموعه مراجعه نمایید و مدل های انتخابی خود را انتخاب و خریداری نمایید.

صادرات بطری و گلدان شیشه ای تزئینی دکوری رنگی

بطری های شفاف و رنگی که هم به عنوان بطری شیشه ای برای قرار دادن هدیه و اجناس دکوری استفاده می گردد و هم می توان از آن به عنوان گلدان استفاده نمود قابلیت صادرات به کشورهای همسایه همچون کشور عراق و افغانستان و … را دارد و در این زمینه تولید انبوه مجموعه نیاز به زمان لازم برای سفارش تولیدی می باشد.

خرید بطری های دکوری و نوشیدنی :

  • خرید از دفتر تهران 
  • ارسال بطری تزیینی باربری برای شهرستان 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما