لیوان کاغذی ۹۰ | قیمت خرید عمده و جزئی

لیوان کاغذی ۹۰ سی سی شات با کاغذ گلاسه حنظلی و مات در تهران و اصفهان و بندرعباس به فروش عمده می رسد.

لیوان کاغذی ۹۰ سی سی

لیوان کاغذی ۹۰ سی سی یکی از لیوان های پرطرفدار در جامعه است که قهوه را در آن سرو می کنند و می نوشند، این لیوان کاغذی بیشتر با توجه به کاربرد آن دارای طرح قهوه می باشد.

به لیوان کاغذی نود، لیوان کاغذی شات و همچنین لیوان کاغذی تک نیز گفته می شود، لیوان کاغذی جز اقلام ضروری مورد نیاز در جامعه است که سایز لیوان کاغذی کوچک در کافه ها خیلی پرکاربرد می باشد.

لیوان شات قهوه خوری به لیوان ۳ و ۴ انس شهرت دارد و علاوه بر سایز نود، سایز ۱۱۰ آن هم تولید می شود، لیوان کاغذی جز لیوان های پرکاربرد در دنیای تجارت است.

مشخصات لیوان کاغذی ۹۰ تک

از مشخصه های لیوان کاغذی ۹۰ این است که ظاهر کوچک دارد و در بسته های پنجاه عددی و کارتن های ۴۰۰۰ عددی بسته بندی می شود، لیوان کاغذی نود جز پرکاربرد ترین لیوان کاغذی های موجود در بازار است که حتما از آن استفاده نمایید.

مدل دوجداره لیوان نود سی سی کرکره ای در رنگ بندی های قرمز، مشکی، سفید، کرافت، زرد تولید می شود، برای اطلاع از مدل های طرح دار این لیوان می توانید با مدیریت فروش در ارتباط باشید.

قیمت ارزان لیوان کاغذی ۹۰

کاغذی که برای لیوان کاغذی نود مورد استفاده قرار می گیرد در قیمت نهایی لیوان تاثیر فراوانی دارد، کاغذ مات و گلاسه جز کاغذهای موجود در بازار است که با هر کدام لیوان تولید شود در قسمت نهایی تغییر دارد.

لیوان کاغذی ۹۰ پارس، لیوان کاغذی شات گلاسه حنظلی، لیوان شات نیمه گلاسه هر کدام دارای قیمت های متفاوت است که با توجه به قیمت روز استروک لیوان نود تغییر پیدا می کنند.

خرید لیوان کاغذی ۹۰ گلاسه پارس

خرید لیوان کاغذی ۹۰ در مدل گلاسه و پارس توسط دفتر فروش تهران امکان پذیر است و در این دفتر فروش این مدل لیوان به همراه سایزهای دیگر لیوان عرضه و پخش می شود.

لیوان کاغذی تک یکی از چند اقلام تولید شده در شرکت است که به همراه سایر ظروف یکبارمصرف کاغذی همچون کاسه، سطل، پیش دستی، سینی مقوایی پخش عمده می شود.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما